Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei jeg lurer på hvor lang tid det tok før dere så synelige resultater av styrke treningen? jeg vet det tar tid å bygge muskler og at dette ofte er individuelt og om man trener riktig etc.. er bare nysgjerrig på om det er slik at det tar år el om noen har oppnåd relativt fort resultat?. er ny inår det kommer til styrke trening å har dessverre ingen venninner jeg kan diskutere dette med da de alle sverger til spinning.. tgar gjerne også imot råd og tips til meg som nybegynner..:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24088-resultater-styrke-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å trene i slutten av Mai, men hadde en måneds opphold i Juli fordi jeg var lat (lol). Det vil si at jeg har trent aktivt i ca 2-2,5 måned, og jeg ser uten tvil resultater! Venner har begynt å se det også. Det kommer veldig an på hvor konsis du er - hvis du har kustus på kostholdet og trener et eksakt antall dager i uken uten avvik, og i tillegg progresserer i vekter vil du se fremgang :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...