Gå til innhold

CLA - verdt pengene?


Friera

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ønsker å ta av de siste 5-6kg og stramme opp kroppen (særlig rundt "ekvator"). Er CLA verdt pengene? Ser ikke etter et mirakel altså. Fysisk aktivitet/kosthold er jo tingen. Men skader ikke å få litt ekstra fart på prossessen. :)

Søkte før jeg lagde emne, men fant ikke noe om det...

Håper på svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke verd pengene. Eneste slanketilskudd jeg har prøvd som har fungert er Driven sports Lean Xtreme, PES Erase pro og PES Alphamine. DCP 2.0 og iForce Dexaprine er heller ikke helt bak mål.

Er disse lov å ta inn? Sniffa litt på lean xtreme, men styrte unna da jeg var noe usikker på enkelte ingredienser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er disse lov å ta inn? Sniffa litt på lean xtreme, men styrte unna da jeg var noe usikker på enkelte ingredienser

Dexaprinen min har blitt stoppet i tollen ved et par anledninger. De andre gled rett gjennom uten spørsmål. Men du vet aldri med tollvesenet. De ser spøkelser på høylys dag. I tilfellet dexaprine ble det til og med sagt at det var "craze-narkotika" og returnert, men da jeg konfronterte dem med innholdet i boksen og at ingenting av det står på tollvesenets legemiddelliste eller narkotikaliste var det uansett for sent, siden boksen var returnert. Hvis loven ikke passer så dikter de gjerne opp noe avhengig av humøret den dagen. Nå får man forsåvidt kjøpt alt dette i svinesund og en del av dem har jeg sett i norske nettbutikker, så det er ikke en spesielt bekymringsverdig problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke verd pengene. Eneste slanketilskudd jeg har prøvd som har fungert er Driven sports Lean Xtreme, PES Erase pro og PES Alphamine. DCP 2.0 og iForce Dexaprine er heller ikke helt bak mål.

Ok, tusen takk. :)

Er så mye placebo der ute at det er helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tusen takk. :)

Er så mye placebo der ute at det er helt utrolig.

Er derfor jeg gjør kvasistudier på alt jeg prøver. Feks testoboostere kan også ha en viss effekt, og man kan føle det kribler i pungen og at man plutselig ser på damen sin litt oftere enn før osv, men som jeg leste i en artikkel - dette kan man fint merke ved en økning på 10-20%, men man er fortsatt innenfor fysiologisk normal og det vil ikke gi utslag i muskelvekst. Så jeg er egentlig ikke så interessert i om noe virker men om det var assosiert med en periode hvor jeg økte i styrke eller ikke økte i styrke. Hvis jeg ikke økte i styrke gidder jeg ikke å bruke det igjen :). Samme med ev fettprosent/midjemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...