Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært fast bestemt på å ha medlemskap om vinteren. Men stakk innom treningstudioet idag og hørte om priser. Fire måneder ( vinter) vil til sammen koste 3000 kr. Mens hvis jeg melder meg inn før 28 august så kan jeg trene i 12 måneder for 4790.

Stort sett løper jeg ute, og har planer om å fortsette med det intil det blir for mye is på veien :)

Jeg prioriterer nok ikke styrke så mye som jeg burde, men kanskje jeg hadde prioritert det mer når jeg er på treningstudio?

Hva syntes dere folkens? Hadde dere slått til på tilbudet eller bare tatt de fire månedene?

Fortsetter under...

3000 for fire måneder? :o

Hvilket senter er dette? Og benytter du deg da kun av møllene når du er der på vinteren?

Jeg betaler 3600 i året, men ville definitivt lagt ut de 1790 kronene ekstra for å ha tilgang hele året om jeg var deg.

Eventuelt finne deg et billigere treningssenter, kanskje?

Billigste treningstudioet i kongsberg, tro det eller ei! Utenom actic, men misliker det stedet veldig xD KMT heter studioet :)

Nja, tror det blir mest saltrening om vinteren. Er ikke noe glad i å løpe på mølle, men vil ikke at kondisen skal gå ned om vinteren :)

Er jo greit å få med seg det soaiale med å trene på ett senter også.

3600 var billig o.o hvor trener du?

Betaler hele kr 200,- i året (ja, i året - ikke pr.mnd.) for fullt medlemskap og alle fasiliteter gjennom Bergen Styrkeløft Klubb, men så har jeg da heldigvis tilgang til to styrkeløft-sentre med topp utstyr og supert miljø.

;)

Annonse

Det er lettere å få til bra styrketrening om du trener et sted hvor de har fasilitetene til det, så med mindre du har fullverdig knebøyrack/benkpressbenk etc hjemme i huset vil du ha bedre muligheter for styrketrening på et treningssenter.

Det er nå slik at treningssentre ønsker seg en viss forutsigbarhet i økonomien, så derfor lønner det seg som regel å være medlem i ett år fremfor kort tid. I et treningssenter i byen min kostet 1 måned medlemsskap 800kr, men tok jeg ett år ble det plutselig redusert til 4800 kr i året, en halvering av månedspris.

Jeg ville tatt tilbudet hvis jeg var deg og hadde bestemt meg for å få mer ut av styrketreningen enn det du gjør nå. Støttemedlemmer har de aldri nok av,tross alt.

http://sensehelse.no/index.php?id=4642&pageid=2110

299,- per måned for student (uten bindingstid) hvis du bare vil trene styrke og da har du også tilgang på cardio-avdelingen (y)

Jeg har kombimedlemskap og ja, det trekker opp prisen, men da kan du jo gå på timer hvis du vil det :)

Edit: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/noen-som-veit-om-noen-bra-treningssenter-i-kongsberg.16125/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...