Afterall Skrevet 19. september 2013 Skrevet 19. september 2013 Kan ikke se at woodchoppers har blitt nevnt her så langt? Kjenner det selv godt i obliques etter noen sett med dette. Ole-Mats Moskvil 1 Siter
Wipeout5 Skrevet 19. september 2013 Skrevet 19. september 2013 Denne var det eg mente. Woodchoppers er også en bra øvelse :-) Siter
Kawaii Skrevet 23. september 2013 Forfatter Skrevet 23. september 2013 "Wipeout5 skrev: Denne var det eg mente. Woodchoppers er også en bra øvelse [ATTACH=full]119047[/ATTACH] Var på hotell i helgen der treningsrommet ikke hadde sidehev-apparatet jeg vanligvis bruker, så testet ut denne, var overraskende støl i oblieque dagen etter, og fortsatt i dag..! Så denne øvelsen skal jeg helt klart legge inn i programmet Wipeout5 1 Siter
Kawaii Skrevet 29. november 2013 Forfatter Skrevet 29. november 2013 Da har jeg forsket litt mer, og funnet ut at det er følgende muskel jeg bør fokusere på: Har fått tips om blant annet disse øvelsene: Powercrunch Hanging legrais Oblique crunch Noen tanker om dette vil hjelpe på den berømte gropa? Wipeout5 1 Siter
Wipeout5 Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Det vil nok hjelpe på ja :-) hvordan tar du øvelsene? Mange rep med moderat vekt, eller få rep med tung vekt? Ser du sjølv at det har hjulpet å trene fram til nå? (Mindre grop?) :-) Siter
Kawaii Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Skrevet 4. desember 2013 "Wipeout5 skrev: Det vil nok hjelpe på ja hvordan tar du øvelsene? Mange rep med moderat vekt, eller få rep med tung vekt? Ser du sjølv at det har hjulpet å trene fram til nå? (Mindre grop?) Nå er jeg egentlig i testfasen på disse øvelsene selv, men planen er 8-12 og 4-5 sett som jeg kjører ellers. Tjaa.. Vanskelig å si, har gått noe opp i fettprosent de siste par månedene. Kjører litt bulk mode ut året Siter
Wipeout5 Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Hvordan går det med opptreninga? Bra effekt? :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.