Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ser så mange skriver at hvis et program funker må man holde på det og ikke skifte... Jeg er nå engang skrudd sammen slik at jeg blir fort lei. Dersom jeg ikke bytter program jevnlig, ( ca annenhver/tredjehver mnd..) mister jeg fullstendig motivasjonen. er dette en stor ulempe? Har trent mye forskjellig til nå, RYP, myoreps, x-press, x-size, 5x5 ( kjedeligste program ever forresten! ) , program av Nia Shanks, hjemmesnekra program, program lagd av PT og nå holder jeg på med muscle up av Silje Mariela...

Dersom jeg skulle fortsatt å trene 5x5 bare fordi det funka hadde jeg kjeda meg ihjel!

Er dette en stor ulempe? Jeg trener hardt, gjør mitt beste for å øke litt hver økt ( enten reps eller vekt ) og fremgangen er der selv om det går sakte.... Synspunkter?

Jeg mener noe av det sunneste med treningen er å variere den. Men et program bør minimum vare så lenge som man planla at det skulle vare (med unntak av skader etc). Jeg bytter program når jeg føler at kroppen trenger annerledes belastninger for å få resultater, enten jeg er psykisk lei eller det blir for lite utfordrende fysisk.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...