Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du gjør to ting som SVÆRT mange andre også gjøre feil

1. Du går ut med knærne dine for tidlig på vei ned. De skal først gå ut når stanga har passert. På videoen ser du at du må løfte stanga "rundt" knærne noe som ikke er optimalt for ryggen. Du er langt i fra den som gjør det verst, og det er bare små justeringer som skal til.

2. Du skal ha en så nøytral nakke som mulig. Dvs at du skal se ca 2-3m foran deg, og ikke i speilet.

Ellers synes jeg ting ser bra ut!

3. Du legger ikke stangen død mellom hver rep .

4. Du løfter for lett.

5. Du lener deg overdrevent langt tilbake på toppen.

6. Du har VVS(Vertical Video Syndrome)

3. Du legger ikke stangen død mellom hver rep - mister spennet helt om jeg gjør dette.

4. Du løfter for lett. - sliter med tohantric innflamasjon

5. Du lener deg overdrevent langt tilbake på toppen. - hvor og når skal jeg stoppe?

6. Du har VVS(Vertical Video Syndrome) Clearly I'm the one filming right? :sneaky:

3. Du legger ikke stangen død mellom hver rep - mister spennet helt om jeg gjør dette.

4. Du løfter for lett. - sliter med tohantric innflamasjon

5. Du lener deg overdrevent langt tilbake på toppen. - hvor og når skal jeg stoppe?

6. Du har VVS(Vertical Video Syndrome) Clearly I'm the one filming right? :sneaky:

Hvis du mister spennet helt om du legger stangen død, så må du lære deg å spenne opp skikkelig. Det er mange gode grunner til å legge stangen død mellom hver rep. Dead i Deadlift referer til at stangen ligger død, og mye av nytten til øvelsen kommer av den vanskelige utgangsposisjonen. Slik som du gjør det nå så lar du gulvet gjøre en god del av arbeidet.

Det så litt lett ut. Kanskje det ikke er det hvis du legger stangen død?

Du skal stoppe når du har reist deg opp.

Ok. Kameramannen din har VVS ;)

Hvis du mister spennet helt om du legger stangen død, så må du lære deg å spenne opp skikkelig. Det er mange gode grunner til å legge stangen død mellom hver rep. Dead i Deadlift referer til at stangen ligger død, og mye av nytten til øvelsen kommer av den vanskelige utgangsposisjonen. Slik som du gjør det nå så lar du gulvet gjøre en god del av arbeidet.

Det så litt lett ut. Kanskje det ikke er det hvis du legger stangen død?

Du skal stoppe når du har reist deg opp.

Ok. Kameramannen din har VVS ;)

Repper ganske fint 145 kg 6 ganger, men har vært vekke i fra markløft i 4-5 uker :/

Annonse

Like strak som en tinnsoldat under inspeksjon. Knip setemuskulaturen sammen når du er på topp.

Ellers er det som de andre har fortalt deg. Hvis du sliter med oppspenn så bør du lære deg et skikkelig oppspenn før du løfter noe mere.

Stanga skal legges dead akkurat der du tok den ifra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...