Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "kariness skrev:
Skal virkelig teste med sitronsmak.

Sol? Tror ikke det dekker alt altså :p

Pass bare på at du har den i kjøleskapet. Virkere "friskere" da enn om du har den stående i romtemp.

Fortsetter under...

Gjest noen123
Skrevet

Drikker alltid tranen før jeg spiser frokosten min, da kjenner ihvertfall ikke jeg noen ettersmak :)

Skrevet

Her er det jo fler tips å hente!

Men skal absolutt prøve å ta den før frokost i morgen, sånn at all maten legger seg oppå.

I tillegg skal jeg blande den med 50/50 appelsinjuice.

Og når flaska er tom prøver jeg sitrus!

Annonse

Skrevet
  "Tonje_86 skrev:
Tar seloljen min før frokosten min, og det har funket fint :) Brukte å ha den i smoothien før, og da kjente jeg ingen smak i det hele tatt.

Syns ikke selolje har noen bismak, ikke raper jeg "høgg" av den heller:)

Skrevet

Drikker rett fra flaska. Syntes det smaker dødsdigg :-) Men kjenner flere som drikker litt juice ved siden av

Skrevet
  "Indiska skrev:
Spiser heller litt røkt fisk/makrell i tomat på dagene jeg ikke har fetfisk-middag, så slipper jeg hele greia (y)

Ja, jeg spiser laks eller makrell til frokost på treningsfrie dager, da slipper jeg tranen. Så det er egentlig ante snakk om 3 dager i uka jeg må klare å få ned litt tran :p

Annonse

Skrevet

Tar tran rett fra flaska hver dag rett før frokost. har heller ikke no problem med ettersmak/oppstøt. ikke ta tranen alene ta den rett før et måltid. eller kaldpresset linfrø olje greit alternativ

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...