Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du slo meg nok til det sniff. Pluss bruk av "inb4"; 10p.

Her er uansett en liten sak hvor dette blir tatt opp fra FB:

Sparebluss-teorien stemmer ikke - Fitnessbloggen

Min type sparebluss går på at jeg ikke spiser nok i tre dager, sparer opp masse sult, også lar det blusse opp når jeg blir så sulten at jeg ikke klarer å la være å spise all maten som jeg har spart opp til å spise den dagen + mer. Det er sparebluss.

Fortsetter under...

Min type sparebluss går på at jeg ikke spiser nok i tre dager, sparer opp masse sult, også lar det blusse opp når jeg blir så sulten at jeg ikke klarer å la være å spise all maten som jeg har spart opp til å spise den dagen + mer. Det er sparebluss.

Synes den artikkelen der egentlig bekrefter det synet jeg har kommet med: ikke spis for lite, tren heller mer. Da kan du komme unna med et høyt underskudd uten å gå i den fella artikkelen viser til.

Jepp, et velkjent fenomen. Asle skrev en sak om dette, men den er dessverre blitt trukket. Prøve å finne cached lenken til deg, men fikk bare frem 404.

Jeg tror han tar 300-400,- for dem jeg sender til ham :)

Det kan jeg faktisk klare å skrape sammen! :p

Det sunne kostholdet må involvere et kalorisk underskudd for at du skal bli kvitt "the flab".

"The flab", haha :p Men, ja, I got it! Kalorieunderskudd it is, men moderat enn så lenge.

Annonse

Jepp, et velkjent fenomen. Asle skrev en sak om dette, men den er dessverre blitt trukket. Prøve å finne cached lenken til deg, men fikk bare frem 404.

Han har slettet alle artiklene sine.

Til TS: opplever du utmattethet og cravings på kveldstid og helger spiser du alt for lite. Kroppen din skriker etter energi. Som veganer må du huske på hvor lite kaloritett mye av maten du spiser er (har selv en bror som er vegan), og fylle på med noen kaloritette karbohydratkilder, som ris og potet. Knekkebrød, yoghurt og stekte grønnsaker er ikke nok for ei jente som skal bli sterkere og stramme litt inn. Tar du noen tilskudd? Hvertfall vitamin B12 må du ta som tilskudd. Ta en titt på denne artikkelen også: Bygg muskler uten kjøtt og melk: vegansk kosthold for styrketrening | MyRevolution

Han har slettet alle artiklene sine.

Til TS: opplever du utmattethet og cravings på kveldstid og helger spiser du alt for lite. Kroppen din skriker etter energi. Som veganer må du huske på hvor lite kaloritett mye av maten du spiser er (har selv en bror som er vegan), og fylle på med noen kaloritette karbohydratkilder, som ris og potet. Knekkebrød, yoghurt og stekte grønnsaker er ikke nok for ei jente som skal bli sterkere og stramme litt inn. Tar du noen tilskudd? Hvertfall vitamin B12 må du ta som tilskudd. Ta en titt på denne artikkelen også: Bygg muskler uten kjøtt og melk: vegansk kosthold for styrketrening | MyRevolution

Jeg har regulert det nå, og det hjelper. Jeg har jo levd på vegansk mat i et år allerede, men har ikke gått noe særlig ned i vekt - kun endret kroppsfasongen litt(om det er mulig? For jeg er sikker på at jeg har mindre mage og mindre "håndtak"). Jeg tar B12 tilskudd jevnlig, og har vært hos lege og undersøkt om jeg har noen mangler.

Takk for link! Lurer på om jeg har sett på den før, men det skader ikke å lese den en gang til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...