Gå til innhold

Erfaringer fra Crossfit Nydalen?


Stine smurfine

Anbefalte innlegg

Som tittelen mer enn antyder, er det noen her som har testet ut Crossfitsenteret i Nydalen?

Jeg trener til vanlig på Studentidretten samt i skog og mark, men har hørt at man kan få en prøvetime der og at det er muligheter for drop in på enkelte timer.

God/ dårlig idé? Godt/ dårlig miljø? Moro og tøff trening? Har du prøvd drop in eller trener du der på fast basis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en prøvetime, god instruktør, god stemning. Var tøfft men gøy. Skulle gjerne trent Crossfint innimellom i tillegg til vanlig styrketrening men det er for dyrt å ha medlemskap på SATS OG Crossfit Oslo.

Ta en prøvetime og se hva du syns selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Som tittelen mer enn antyder, er det noen her som har testet ut Crossfitsenteret i Nydalen?

Jeg trener til vanlig på Studentidretten samt i skog og mark, men har hørt at man kan få en prøvetime der og at det er muligheter for drop in på enkelte timer.

God/ dårlig idé? Godt/ dårlig miljø? Moro og tøff trening? Har du prøvd drop in eller trener du der på fast basis?

En av grunnene til at jeg har trent der i snart 2 år er miljøet. Det er kort og godt utrolig bra! Er på fornavn med alle instruktørene og de fleste som trener der på fast basis. Vi er en kjerne som er mye sammen, finner på ting på fritiden og reiser på turer sammen.

Forøvrig så startet jeg med crossfit, da jeg var drit lei vanlig styrketrening ala sats/elixia. Her har jeg funnet treningsgleden igjen. Treningen er variert og utfordrende, så anbefaler deg å ta en prøvetime.

Når det kommer til crossfit, så er det alltid haters gonna hate. Folk prater piss om øvelsene/treningsformen osv uten å ha prøvd det selv, men fordi de har sett noen videoer på youtube, å sett hva noen har skrevet.

Er forøvrig ganske stive priser, sett på hva man betaler andre steder, men det er verdt hver krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at jeg har trent der i snart 2 år er miljøet. Det er kort og godt utrolig bra! Er på fornavn med alle instruktørene og de fleste som trener der på fast basis. Vi er en kjerne som er mye sammen, finner på ting på fritiden og reiser på turer sammen.

Forøvrig så startet jeg med crossfit, da jeg var drit lei vanlig styrketrening ala sats/elixia. Her har jeg funnet treningsgleden igjen. Treningen er variert og utfordrende, så anbefaler deg å ta en prøvetime.

Når det kommer til crossfit, så er det alltid haters gonna hate. Folk prater piss om øvelsene/treningsformen osv uten å ha prøvd det selv, men fordi de har sett noen videoer på youtube, å sett hva noen har skrevet.

Er forøvrig ganske stive priser, sett på hva man betaler andre steder, men det er verdt hver krone!

Har lagt merke til at enkelte her inne er ekstremt negative til crossfit, folk som ellers virker som de har ganske peil på det de uttaler seg om. Men samme, jeg er overbevist, i det minste om å ta en prøvetime! Blir nok enkelttimer en periode, men hvem vet, kanskje jeg blir hektet og investerer i fullt medlemsskap etter hvert?

Tusen takk for fint svar! Håper jeg blir å se der nede i løpet av et par uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at enkelte her inne er ekstremt negative til crossfit, folk som ellers virker som de har ganske peil på det de uttaler seg om. Men samme, jeg er overbevist, i det minste om å ta en prøvetime! Blir nok enkelttimer en periode, men hvem vet, kanskje jeg blir hektet og investerer i fullt medlemsskap etter hvert?

Tusen takk for fint svar! Håper jeg blir å se der nede i løpet av et par uker :)

Høres bra ut, er vel mye sommermodus der nå, men satser på at du syntes det er bra trening når du prøver det (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker sommermodus er perfekt for en nybegynner! Færre å prestasjonsangst for :-P

Hehe, er ingenting å ha prestasjonsangst for. Ingen som bryr seg om hvem som er best eller dårligst, alle heier på alle.

ANbefaler forøvrig å se på games.crossfit.com om du ikke alt har sett. Crossfit games, eller "vm" i crossfit foregår nå på siste dagen. Der kan man få prestasjonsangst av å se på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ja, det gjorde jeg! Legger ved link til loggen min fra økten, men bare å spørre om det er noe annet du lurer på :)

Citius, Altius, Fortius

Takk for det! :)

Jeg skal melde meg inn på nytt gym i Oslo i begynnelsen av oktober så Crossfit karrieren får nok vente litt men mulig det blir en prøvetime for meg og. Moroa må jo testes ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...