Gå til innhold

Camillas matlogg!


jallajalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha jeg er rå på å observere. Og detta var fra byen etter 6 halvlitere haha.

Tydeligvis! :p

Tenker bare nå: hvoordan kjente han(hun?) meg igjen? Er jeg så lik meg selv? Virket jeg rar? Gjorde jeg noe dumt? Så han (hun?) at jeg prøvde å klatre over gjerdet ved aud-max fordi jeg ikke hadde lyst til å gå rundt, men faila?

Blir nesten litt vel nysgjerrig her.. Neste gang du ser meg spradende rundt får du si hei! :)

Og sånn for at dette skal være matrelevant: Har nettopp hentet 1 kg bakepro på posten, og det fulgte med oppskriftshefte!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte faktisk å si hei. Men i ettertid følte jeg at det ville vært litt kleint. Jeg veit hvem du er siden du kjenner folk jeg kjenner. OG ansiktet ditt var så likt det jeg ser på bildet ditt (haha ikke rart i og med det er samme person). Men i ettertid er jeg litt glad jeg ikke sa hei. Veit ikke hvor imponert du hadde blitt hvis en fremmed kar hadde ramla opp tel deg med whiskey og pils ånde for å hilse haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte faktisk å si hei. Men i ettertid følte jeg at det ville vært litt kleint. Jeg veit hvem du er siden jeg kjenner folk jeg kjenner. OG ansiktet ditt var så likt det jeg ser på bildet ditt (haha ikke rart i og med det er samme person). Men i ettertid er jeg litt glad jeg ikke sa hei. Veit ikke hvor imponert du hadde blitt hvis en fremmed kar hadde ramla opp tel deg med whiskey og pils ånde for å hilse haha.

Så vi har felles bekjente? hmm.. dette blir bare mer og mer spennende! :D

Haha, jeg hadde sikkert blitt like glad som jeg blir når jeg hveeer onsdag går hjem fra trening i 22-23 tiden og møter alle menneskene som skal på Samfunnet og syns det er helt greit å løfte meg opp og bære meg med seg dit, tvinge meg til å ta en shot eller bare skrike at jeg er "for flink" :p (Ganske glad faktisk :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...