Gå til innhold

Treningsbukse herre


undrumfitness

Anbefalte innlegg

Trenger innspill på treningsbukse / bukse til jobb som PT. Ønsker en ganske "ren" bukse uten for store merker eller tekster. Særlig betterbodies og gasp ønsker jeg nå å unngå. Jeg ønsker å kunne trene dype bøy uten at de ryker samtidig som jeg ønsker å bli ansett som en anstendig PT. Har likt DCore sine Comfy mesh pant. Har også brukt wind pant fra både gasp og dcore. Ulike mesh bukser er derfor ønskelig. Tenker at Nike burde ha noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger meg på denne - mest for å høre hva du får av tips og råd. Jeg har selv vært nødt til å gå over på Gasp siden BB tydelig vis er laget for folk som ikke trener ben ;) Og...etter å ha jobbet i fengsel, der Gasp er moteklær, har jeg litt aversjoner for merket :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Fant du noe som passa? Er i nøyaktig samme situasjon... Leiter etter en helt plain, sort bukse som ser bra på, som ikke har bommulsstoff. Har sjekka det meste på xxl og gmax. Finner ikke noe som sitter som det skal. Noen av de er for slimme, nesten som tights og blir ikke fine med større størrelse. Andre har striper og sånt på...hva endte du med trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg fant ingen meshbukser. Har kjøpt nike Running woven pant, samt reebook bukse i mer windpant-stil.

Mesh-buksene til BB er konge. Jeg har kjøpt meg to av dem. Digg å kjøre bøy i, og blir ikke så varme. Er grei størrelse i lårene på dem også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...