Gå til innhold

Sunnere (farlig god) is!


Anbefalte innlegg

Følte bare jeg var nødt til og dele "oppskriften" på den absolutt BESTE sunne isen jeg noensinne har smakt!

Har vært matlei og godtesyk i flere uker, og gikk nesten på en sprekk når jeg heller fant en Atkins sjokolade (brownie smak) i kjøleskapet,, denne alene fristet svært lite når jeg ikke er så altfor glad i sjokolade (med mindre det er sjokolade-is), så kom jeg på at jeg hadde fryst ned et beger med mager kesam blandet med funlight. Hakket halve sjokoladen i store biter, smeltet resten og rørte inn i kesamen, satt den i fryseren en times tid, ooog.. WOW.. Mulig det bare er jeg som har glemt hvor godt det er med vanlig is, men denne var definitivt bedre enn noe annet jeg kan huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte bare jeg var nødt til og dele "oppskriften" på den absolutt BESTE sunne isen jeg noensinne har smakt!

Har vært matlei og godtesyk i flere uker, og gikk nesten på en sprekk når jeg heller fant en Atkins sjokolade (brownie smak) i kjøleskapet,, denne alene fristet svært lite når jeg ikke er så altfor glad i sjokolade (med mindre det er sjokolade-is), så kom jeg på at jeg hadde fryst ned et beger med mager kesam blandet med funlight. Hakket halve sjokoladen i store biter, smeltet resten og rørte inn i kesamen, satt den i fryseren en times tid, ooog.. WOW.. Mulig det bare er jeg som har glemt hvor godt det er med vanlig is, men denne var definitivt bedre enn noe annet jeg kan huske!

Denne skal jeg prøve :hungry: Hva slags smak på funlight smak hadde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den ikke er clean, så holde den under rennende vann en kort stund.

har hørt at kjøttdeig forvandles til karbonadedeig hvis man steker den og vasker den. da blir den clean. fungerer det med usunn is også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Aurelius sier, og som jeg forsøkte å hinte om - "clean" er bullshit. Totalt vås og oppspinn. Det alt kommer ned til er makroene du får i deg. Det er klart enkelte fettyper er verre enn andre, men seriøst - om jeg vil ha potetgull fritert i fett, så spiser jeg for pokker potetgull fritert i fett uten å vente i 19 uker på å få et eller annen pseudoprodukt fra iHerb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...