Gå til innhold

Ja takk - begge deler!


Rockabilly

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er skrevet mye om kosthold for mindre fettprosent, samt økning av styrke (muskler).

Ønsker likevel å ha min egen tråd der dere som vil, kan tipse meg om måltider som hjelper meg mot nettopp dette; Mindre fettprosent og mer muskler (y)

Jeg ønsker i hovedsak tips på måltider som jeg kan spise. Jeg er 36 år, jobber som sekretær (sitter mye) og trener alt fra 2 - 4 ganger i uka. Trener stort sett styrke. Vanskelig med mer, har barn og mann. Jeg synes det er vanskelig å variere kosten, og ønsker å spise andre ting enn bare cottage cheese, grønnsaker og kylling.. Så ønsker å ha min egen tråd der jeg ønsker å få tips om måltider.

På forhånd - tusen takk :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest at det anbefales å ta flytende omega, event selolje.. Er det mulig å ta kapsler i stedet? Forstår man må ta ganske mange kapsler, men jeg "hæler" rett og slett ikke den oljen.. Jeg kjøpte selolje en gang, og det var grusomt...:yuck:... Er det noen som anbefaler noen kapsler som er ganske bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver igjen... Jeg la ut en tråd for at jeg vil ha hjelp, tips og råd til det jeg spør om. Har gjort det tidligere og, men synes svar som: "søk på fitnessbloggen, masse info om akkurat det du spør om..." ikke er svar jeg er ute etter. Jeg ønsker råd fra folk som har erfart sjøl og har eksempler på det jeg spør om, som matretter og slikt. Jeg har søkt masse tidligere, og ønsker konkrete råd fra folk som kan tenke seg å hjelpe meg. Jeg ønsker å få eksempler på hvordan jeg bør spise for å få ned fettprosenten og samtidig bygge muskler.