Gå til innhold

Martin Berkhan sin Meltdown mars 2013


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle klikker på Lyle. Grunnen er at han er et ustabilt ra..... Han er smart som bare rakkern, men ikke stabil for fem øre. Lyle mener også at han kan rakke ned på hvem han vil uten konsekvenser. Alan var også en av Lyles personlige venner tidligere og har støttet ham i mangt, og det er nok derfor han havnet oppi det der.

Anyway. IMHO:

1. Lyle er ustabil og klassisk bipolar.

2. Martin er bare ustabil

3. Alan er, så vidt jeg vet og etter av-og-på-kontakt i rundt 15 år, en rett igjennom kjernekar som forsøker å komme overens med de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle klikker på Lyle. Grunnen er at han er et ustabilt ra..... Han er smart som bare rakkern, men ikke stabil for fem øre. Lyle mener også at han kan rakke ned på hvem han vil uten konsekvenser. Alan var også en av Lyles personlige venner tidligere og har støttet ham i mangt, og det er nok derfor han havnet oppi det der.

Anyway. IMHO:

1. Lyle er ustabil og klassisk bipolar.

2. Martin er bare ustabil

3. Alan er, så vidt jeg vet og etter av-og-på-kontakt i rundt 15 år, en rett igjennom kjernekar som forsøker å komme overens med de fleste.

for en gjeng! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobro
Jeg lurer på hvor linken mellom gurustatus på internett og sammenhengende mannsen kommer fra. Slår jo aldri feil.

Du av alle burde jo skjønne at dette handler om markedsføring og PR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle klikker på Lyle. Grunnen er at han er et ustabilt ra..... Han er smart som bare rakkern, men ikke stabil for fem øre. Lyle mener også at han kan rakke ned på hvem han vil uten konsekvenser. Alan var også en av Lyles personlige venner tidligere og har støttet ham i mangt, og det er nok derfor han havnet oppi det der.

Anyway. IMHO:

1. Lyle er ustabil og klassisk bipolar.

2. Martin er bare ustabil

3. Alan er, så vidt jeg vet og etter av-og-på-kontakt i rundt 15 år, en rett igjennom kjernekar som forsøker å komme overens med de fleste.

jøss. tilbake på FB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Jeg lurer på hvor linken mellom gurustatus på internett og sammenhengende mannsen kommer fra. Slår jo aldri feil.

Kanskje en link mellom PF og mannsen?

Eventuelt at man er så dypt inne i kunnskap om ymse spisemønstre, makrosammensetninger at man bikker over til å være spiseforstyrret ? Litt som når veldig smarte mennesker blir gal. De har gått så dypt i materien at forholdet til mat igjen er blitt usunt.

Uansett, det gir de ikke særlig kredibilitet i mine øyne og surke som 14 år gamle jenter på internett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du av alle burde jo skjønne at dette handler om markedsføring og PR:)

Joda. Jeg bare synes det er en tap-tap-situasjon for alle involverte fordi jeg personlig (som eirich også er inne på) i hvert fall mister respekten for voksne menn som oppfører seg på samme måte som jentene i 10A etter en opprivende klassefest. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Joda. Jeg bare synes det er en tap-tap-situasjon for alle involverte fordi jeg personlig (som eirich også er inne på) i hvert fall mister respekten for voksne menn som oppfører seg på samme måte som jentene i 10A etter en opprivende klassefest. :p

Men likevel tjener vel alle de gutta der greit med penger?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...