sg8 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Tenkte vi kunne ramse opp uttøvere som var såkalte late bloomers, dette kan jo være en god motivasjon for folk som tror ''det er for sent'' å gjøre det bra innen trening og idrett. Gjerne også folk som ikke hadde særlig talent, men kjempet seg gjennom og trente blodhardt. I fotball har vi for eksempel Drogba som ikke slo skikkelig gjennom før godt oppe i 20-årene. Martbart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Tror både Marit Bjørgen og Astrid Uhrenholdt Jacobsen ble gode sent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundersen™ Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Stavhopperen Björn Otto fra Tyskland er vel en av de som ble virkelig gode først mot slutten av 20-årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sg8 Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Keep em coming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErlingB Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Drogba ble vel kjøpt til Chelsea da han var 26 år. Gjorde det jo bra med Marseille før det, men var da han slo skikkelig igjennom! Dag Otto Lauritzen begynte vel å satse som syklist da han var 22 år. Og han har OL-bronse og etappesier i TdF! Må ha med Rune Brattseth som ble oppdaget som 22 åring på lavt nivå, og han er jo en av tidenes beste norske midtstoppere. Om ikke den aller beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Randy Coutre var vel 32-33 da han begynte med proff MMA? Ronny Johnsen var 26 da han dro ble solgt fra Tippeligaen. Gabriel Rasch var over 30 da han signerte for et proff sykkellag og vant ikke NM før han var 27 ish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-M Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Tror både Marit Bjørgen og Astrid Uhrenholdt Jacobsen ble gode sent. Det stemmer vell ikke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Det stemmer vell ikke??? kommer an på hva du mener med sent. men mener jeg har sett intervju med marit om at hu som barn ikke konkurrerte, mens astrid ble blant de beste helt plutselig (sprintseieren i vm) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-M Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 kommer an på hva du mener med sent. men mener jeg har sett intervju med marit om at hu som barn ikke konkurrerte, mens astrid ble blant de beste helt plutselig (sprintseieren i vm) : Historien om Hovedlandsrennet Begge har vunnet Hovedlandsrennet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomla Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Tror både Marit Bjørgen og Astrid Uhrenholdt Jacobsen ble gode sent. Jeg har lest i et intervju med Marit Bjørgen at hun knapt hadde sett noe annet enn det øverste trinnet på seierspallen før hun var et stykke opp i tenårene. Therese Johaug var derimot ikke blant dem som hevdet seg i toppen som barn, men det blir feil å kalle henne late bloomer, når hun var i verdenstoppen fra tidlig i tyveårene! Hilde GP (i det siste mest kjent for håpløse reklamer for VitaePro), kom tilbake som toppidrettsutøver etter barnefødsler og hevdet seg i vedenstoppen til langt opp i tredveårene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg har lest i et intervju med Marit Bjørgen at hun knapt hadde sett noe annet enn det øverste trinnet på seierspallen før hun var et stykke opp i tenårene. Therese Johaug var derimot ikke blant dem som hevdet seg i toppen som barn, men det blir feil å kalle henne late bloomer, når hun var i verdenstoppen fra tidlig i tyveårene! Hilde GP (i det siste mest kjent for håpløse reklamer for VitaePro), kom tilbake som toppidrettsutøver etter barnefødsler og hevdet seg i vedenstoppen til langt opp i tredveårene. Nettopp Men prata ikke om Johaug da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesL Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Tror både Marit Bjørgen og Astrid Uhrenholdt Jacobsen ble gode sent. Kan vell ikke kalle noen en late bloomer når de vinner Hovedlandsrennet som man kan se på som uoffisielt NM for personer under junioralder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Kan vell ikke kalle noen en late bloomer når de vinner Hovedlandsrennet som man kan se på som uoffisielt NM for personer under junioralder. Neivell, jeg sa tror, for jeg visste ikke at de hadde det. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesL Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Neivell, jeg sa tror, for jeg visste ikke at de hadde det. :S Neinei, du er unnskyldt, for all del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.