Gå til innhold

Hvordan få i seg nok mat?


GunnSiriMT

Anbefalte innlegg

Første tankene min når tråder som dette kommer er:

1. Seriøst?

2. haha?

Og så det vanvittig vanskelig svaret da: Spise mat=få i seg nok.. det er bare å spise mat, ikke verre!

Kødder du eller har du så liten forståelse som det virker som for at folk kan ha et bredt spekter av ting som gjør at de har problemer med å få i seg nok mat? Eller lite nok for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror hver og en må finne ut av hva som fungerer for seg selv. Selv om vi stort sett er like, responderer vi ulikt på ulike ting. Jeg kan for eksempel spise nesten ustoppelig med proteiner og fett, men karbohydrat gjør meg stappmett før jeg er halvveis i måltidet. Så for meg fungerer det å kutte ned på karbohydratene for å klare å få i meg mer, mens andre kanskje på kutte må proteiner, eller kombinasjoner av ulike makroer. Til trådstarter anbefaler jeg deg å tenke litt over hva du blir fort mett av, og hva du kan spise mer av, også plukke ut det som ikke gir deg så voldsom metthetsfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...