Gå til innhold

PF: jente og 7 t spisevindu


a123

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, vil dette bli et problem? Jeg vet ca 10 t anbefales, men til høsten slutter jeg 14 nesten hver dag og da passer det utmerket å ha dagens første måltid etter dette (framfor midt under forelesninger). Er dette ugunstig eller ok så lenge jeg passer på få i meg nok?

Jeg tenker da

M1 kl 15

M2 kl 18-19

M3 kl 22-23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner anbefales gjerne å ha et større spisevindu enn menn.

For meg var et så kort vindu uheldig på sikt. Jeg sleit med å få i meg så mye mat jeg trengte, gikk endel ned i vekt, ble sliten, urolig, mistet hår (!). Bestemte meg for å droppe aktiv PF og bare gå tilbake til å spise når jeg er sulten og være mer påpasselig med matmengdene.

Det "skumle" var jo at det tok noen uker før jeg kræsja. I starten følte jeg meg nemlig helt topp og veldig energisk.

Jeg er normalvektig og med lav fett%.

Litt på nett om kvinner og IF:

Should Women Fast? | Mark's Daily Apple

Paleo for Women | Shattering the Myth of Fasting for Women: A Review of Female-Specific Responses to Fasting in the Literature

Det er mye mer å hente på nett, så du får lete litt rundt eller spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...