a123 Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 Som tittelen sier, vil dette bli et problem? Jeg vet ca 10 t anbefales, men til høsten slutter jeg 14 nesten hver dag og da passer det utmerket å ha dagens første måltid etter dette (framfor midt under forelesninger). Er dette ugunstig eller ok så lenge jeg passer på få i meg nok? Jeg tenker da M1 kl 15 M2 kl 18-19 M3 kl 22-23 Siter
Opcode Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Kvinner anbefales gjerne å ha et større spisevindu enn menn. For meg var et så kort vindu uheldig på sikt. Jeg sleit med å få i meg så mye mat jeg trengte, gikk endel ned i vekt, ble sliten, urolig, mistet hår (!). Bestemte meg for å droppe aktiv PF og bare gå tilbake til å spise når jeg er sulten og være mer påpasselig med matmengdene. Det "skumle" var jo at det tok noen uker før jeg kræsja. I starten følte jeg meg nemlig helt topp og veldig energisk. Jeg er normalvektig og med lav fett%. Litt på nett om kvinner og IF: Should Women Fast? | Mark's Daily Apple Paleo for Women | Shattering the Myth of Fasting for Women: A Review of Female-Specific Responses to Fasting in the Literature Det er mye mer å hente på nett, så du får lete litt rundt eller spørre Siter
selters Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Jeg tror det er nok. Spørs om du vil opp eller ned i vekt. Vil du ned i vekt, så kan det væe effektivt, ettersom det er vanskeligere å komme i kalorioverskudd på 7 timer enn på 24 timer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.