Gå til innhold

Teknikksjekk knebøy


El_protein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid slik. Klarer man å få inn et "nyreslag" ved å kommentere en åpenbar feil som uansett ikke er relevant i trådøyemed er det alfa og omega. Aller helst skal man heller ikke tilføre tråden noe relevant i samme vending, bare være nedlatende.

Som autorisert lekmannsknebøykommentator synes jeg det er to forbedringsområder. Løftesko og arbeid med å tilstrebe spenn i hele løftet. Fra 5cm over parallell og til du er i bunn mister du kontroll over korsryggen. Kanskje du skal prøve å være litt raskere opp fra bunn også. Synes det er bra du ikke stuper ned i bunnposisjon i den eksentriske fasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid slik. Klarer man å få inn et "nyreslag" ved å kommentere en åpenbar feil som uansett ikke er relevant i trådøyemed er det alfa og omega. Aller helst skal man heller ikke tilføre tråden noe relevant i samme vending, bare være nedlatende.

Som autorisert lekmannsknebøykommentator synes jeg det er to forbedringsområder. Løftesko og arbeid med å tilstrebe spenn i hele løftet. Fra 5cm over parallell og til du er i bunn mister du kontroll over korsryggen. Kanskje du skal prøve å være litt raskere opp fra bunn også. Synes det er bra du ikke stuper ned i bunnposisjon i den eksentriske fasen.

Folk som ikke har bedre å gjøre enn å påpeke at en har skrevet feil navn på rett øvelse, har jo som regel lite erfaring og ikke bedre å komme med enn å prøve å ''drite'' andre ut, så de kan jo helle slenge seg på den bølgen som bare er her for å kommentere jenter. Ignore knappen hos meg funker ganske bra, bare synd de selv ikke ser det. Men nok om dem og over til deg graa.

Har sett mye til deg her inne på forumet, du er ivrig på tastaturet og veldig ordrik om man kan kalle det slik.

Ja jeg har merket at jeg mister kontrollen over korsryggen, den skal egentlig ikke svaie i det man kaller et bistikk.

Men jeg er nesten 2 m høy, og har en god del mer cm og gå ned enn mange andre, og det byr på problemer.

Å være lang er ikke alltid et like stort pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...