Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil bli sterkere og få mer muskler. Men ikke med ambisjoner om å stille i fitness eller noe, langt ifra. Har også noen fysiske skader som må taes hensyn til. Så må være en PT som kan tenke alternativt. Han Mark, trener han folk på alle slags nivåer eller?

Det gjør de fleste PT'er. Han er tidligere marinesoldat, om jeg ikke tar helt feil. Har lang fartstid i de britiske styrker i hvert fall, så han har nok kontroll på hvordan man skal trene rundt eventuelle skader, ja. Bare til å ringe han, så finner du fort ut av dette. Utrolig hyggelig fyr.

Annonse

IAmaBro - Det stemmer, jeg er mer enn fornøyd; for en fantastisk person og trener han er!

Zain - Skriver under på den!

Jeg vil anbefale Mark Nairn på det sterkeste. Som han skriver på siden sin, trener han alle typer mennesker og jeg føler meg veldig godt ivaretatt under alle timene.

Pippen - Se melding :) Gleder meg til å høre fortsettelsen.

Jeg har ikke blogget så mye i det siste, så jeg får vel gi en status og oppsummering når jeg har hatt min siste time med ham neste uke. Da er jeg ferdig å jobbe i Stavanger for i år, og gleder meg allerede til neste anledning - slik at jeg kan bli trent mer av Mark.

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...