Gjest Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Heisann..sikkert tusen tråder om dette innpå her fra før. Men bare lurte på om noen hadde noe BCAA å annbefale? tenkte å begynne med litt morgentreninger og derfor prøve det. Så det var mye forskjellig inne på proteinfabrikken, ville dere annbefalt pulverform eller i kapsler? tenker mest pulverform egentlig..og noen spesielle smaker å annbefale? Blir veldig glad for litt hjeelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg har bare prøvd kapsler, men synes det er litt tungvint. Kommer til å prøve pulver neste gang. En kamerat av meg driver og har i seg noe med vannmelonsmak. Har ikke prøvd det, men det lukter i alle fall veldig godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Xtend fra Scivation. Pulverform. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frodenordviking Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Heisann..sikkert tusen tråder om dette innpå her fra før. Men bare lurte på om noen hadde noe BCAA å annbefale? tenkte å begynne med litt morgentreninger og derfor prøve det. Så det var mye forskjellig inne på proteinfabrikken, ville dere annbefalt pulverform eller i kapsler? tenker mest pulverform egentlig..og noen spesielle smaker å annbefale? Blir veldig glad for litt hjeelp fikk allergi reaksjon på dette pulverert. brant som en bakerovn i hele kroppen og ble ildrød. jeg ga dette bort til andre som også fikk samme reaksjon! ikke bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 fikk allergi reaksjon på dette pulverert. brant som en bakerovn i hele kroppen og ble ildrød. jeg ga dette bort til andre som også fikk samme reaksjon! ikke bra.... hvilket var det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute A. Sveen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg og en kompis brukte denne med vaniljesmak, vi synes at vi har hatt god effekt av den begge to, ville ha valgt en annen smak på den neste gang. Tech Nutrition ProZyme 750g - X-life Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomla Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg og en kompis brukte denne med vaniljesmak, vi synes at vi har hatt god effekt av den begge to, ville ha valgt en annen smak på den neste gang. Tech Nutrition ProZyme 750g - X-life Det var kanskje et proteintilskudd, Prozyme, og ikke et BCAA tilskudd du har brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute A. Sveen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ja, det er et proteintilskudd som har mye BCAA i seg, X Life anbefaler det som et BCAA tilskudd også. Vil i tillegg anbefale deg å ta et kreatintilskudd også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frodenordviking Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 hvilket var det ? kjøpte denne fra xlife.no og det er BCAA 300gr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 kjøpte denne fra xlife.no og det er BCAA 300gr. ojj, håper ikke det er den samme jeg har kjøpt..var en 300 gr fra proteinfabrikken, men så den var på x-life og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 takk for svaar, bestilte et pulver med mye leucine, som jeg tror skal være bra men et spm til..står på man ikke skal gå over dosen som er en scoop om dagen, men jeg tenker og trene morgen kardio, og trene styrke om kvelden, ville jo helst tatt begge de gangene da, noen som vet om det gjør noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivind Hammer Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kan sterkt anbefale BCAA tilskuddet til myrevolution, beste smaken jeg noensinne har opplevd. Er en 400g boks, pulver sjølsagt. XPAND FX™ - BCAA - Aminosyrer Tiwas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kan sterkt anbefale BCAA tilskuddet til myrevolution, beste smaken jeg noensinne har opplevd. Er en 400g boks, pulver sjølsagt. XPAND FX™ - BCAA - Aminosyrer Kan kansje prøve den neste gang da allerede bestilt ett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dutte Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Dumt spørsmål kanskje, - men finnes det på noen måte en grense for hvor mye BCAA en burde få i seg daglig? Har nettopp kjøpt BCAA Ulitmate Pink Lemonade, - smaker så godt at det er vanskelig å begrense seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danisan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ja, høyt inntak av av aminosyrene leucin og isoleucin er blitt anslått til en moderat risiko for negative helseffekter. Store inntak kan være nevrotoksisk. Det er dog svært få studier gjort på dette og den verste effekten har blitt observert i dyremodeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dutte Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jasså, - det hørtes jo ikke helt bra ut.. Vet du hvor mange gram studiene definerer som ett høyt inntak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danisan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Dosering : BCAA - 1 and 5g, tatt som helhet. 5 personer, alle menn. Resultat: 5g dosage resulted in reduced methionin, increased insulin and free fatty acids Dosering : Leucine - 0-2.7g-9.3g-19g-25g-34g Rotter (6x6) Resultat: Alpha keto isocaproic acid, alanine transferase: possible indicator for kidney damage. It appears that, in this study, most of the dosedependent increases in the physiological and toxicological variables with leucine excess can be explained in terms of the excess of the final metabolites of leucine catabolism, nitrogen, and acetylCo-A Dosering : 0-8% Rotter (8x5) Resultat: Increased urine pH, variation in serum electrolytes. Increased urine volume and kidney weight. The authors concluded: Minimal toxicity at 5 and 8% and no toxicity below 2.5 (approx 1g/kg/dag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivind Hammer Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kan kansje prøve den neste gang da allerede bestilt ett Null stress, bare et synspunkt Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Dosering : BCAA - 1 and 5g, tatt som helhet. 5 personer, alle menn. Resultat: 5g dosage resulted in reduced methionin, increased insulin and free fatty acids Dosering : Leucine - 0-2.7g-9.3g-19g-25g-34g Rotter (6x6) Resultat: Alpha keto isocaproic acid, alanine transferase: possible indicator for kidney damage. It appears that, in this study, most of the dosedependent increases in the physiological and toxicological variables with leucine excess can be explained in terms of the excess of the final metabolites of leucine catabolism, nitrogen, and acetylCo-A Dosering : 0-8% Rotter (8x5) Resultat: Increased urine pH, variation in serum electrolytes. Increased urine volume and kidney weight. The authors concluded: Minimal toxicity at 5 and 8% and no toxicity below 2.5 (approx 1g/kg/dag) ojj..men står jo på pakken at dagsdosen er 5 g, burde jeg da ta mindre kansje? siden jeg er mindre enn en voksen mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danisan Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg har ingen grunnlag for å anbefale tilskuddet til å begynne med så der kan jeg dessverre ikke svare deg. Ei heller har jeg ikke hatt tid til å lese hele vurderingen samt de få studiene som ligger til grunne for risikovurderingen, det får bli når eksamenperioden er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.