fitness12345 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvordan kan jeg få flat mage? Sliter med magefette nederst på magen, hva kan jeg gjøre for og bli kvitt det? Spiser sunt og ren mat, så kostholde er på plass. Hva skal jeg gjøre av trening? Mye mageøvelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 En ting er å ete sunt og rent. Men vet du mange kcal du eter? Trening, du har jo feks planken og sideplanken. Abroller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitness12345 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg spiser ca 1500 kcal om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitness12345 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Men hjelper det og gjøre mageøvelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Men hjelper det og gjøre mageøvelser? Får ikke bort fettet av det nei. Men økt mengde muskler vil hjelpe på, vil den se strammere ut og ikke bare flat og slapp. Tar tid da. Ikke gå lavere på kcal. Bruk tida, tar tid å få flat mage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitness12345 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg er ikke overvektig da er jente og 175 og veier 71 kg. Vil bare ha flat mage til sommeren, hvordan kan jeg klare det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Da må du ned i vekt /fett..Da må du ligge i KCALunderskudd noe du gjør på 1500kcal. Hvordan reagerer kroppen din? Går du ned? Står vekta i ro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyret Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvordan trening driver du på med nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSeniorWrangler Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Spørsmålet er hvor lenge du har gjort det? Mange som forventer synlige resultater etter noen dager og det er lite realistisk. Du er på rett vei når du vet du er i moderat kcal-underskudd og trener mer enn en gang i uka. Forvent å måtte gjøre det i flere uker før noen legger merke til forskjellen. Har du gjort dette i noen uker uten noe vektnedgang må du gå til legen. Lykke til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metronomy Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvordan er kroppsholdningen din? Har du dårlig holdning eller svai i ryggen, kan du fort få litt "gravid-mage"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.