Gå til innhold

Sommer - fyll og fanteri - Drikkelek?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Favoritten må våre ulike terningspill og biljardspill med kjegler som de har på mange barer her i danmark, går mye i et spill som heter meyer

http://da.wikipedia.org/wiki/Meyer_(terningspil)

Taperen må kjøpe en runde med øl, men kanskje vanskelig å oppdrive på barer i norge så da sitter man igjen med bussturen :D

Gjest Slettet
Beerpong er alltid er slager! Ellers er jeg ikke en fan av drikkeleker, spiller jeg med normale mennesker ender jeg alltid opp med og måtte drikke ved siden av fordi man sjelden får drekke nok i drikkeleker.

Noe andre artige sprell som er forbehold sommeren som oftest for deg da?^^ Når det gjelder fanteri,fyll og sprell og sommer: hva er tingen for deg liksom?:p

Annonse

Beerpong, busstur, "jeg har aldri", åsså det der du har ein kort stokk, og hvert kort betyr noe spesielt og du skal lage regler og greier, husker ikkje hva det heiter..

Men slenger meg på DukeNukem, drekker i samme tempo uansett :p Så blir bare for å ha noe å gjøre.

Edit: tumbling tower er også gøy.

Gjest QueenWinther

Bussruta er ganske gøy. Den beste var en lek vi lærte av tyske studenter på klasseturen i høst:

Det er to lag, og de skal stå på rekke med ansiktene mot hverandre og noen meter mellom hvert lag. I midten, mellom lagene, står det en vannflaske. Alle har et glass/en flaske hver. Det ene laget begynner med å kaste en appelsin, og det er om å gjøre å treffe vannflasken. Om lag 1 gjør det, skal de drikke av drikken sin frem til det andre laget har hentet appelsinen og satt opp vannflasken, så skal lag 2 kaste. Man går ut når man har drukket alt innholdet i sin flaske, og det laget som har gått ut først, vinner.

Russisk ølroulette.

Minimum to deltakere.

Ta en sixpack med øl, i boks, og rist en av boksene voldsomt.

En av deltakerene velger en øl, som skal åpnes direkte under nesa.

Er ølen uristet, drikkes ølen og deretter er det den andre personens tur til å velge.

Aner ikke hva denne heter, men prinsippet er enkelt.

Du trenger en kortstokk, og en som styrer den. Deltakerne skal gjette om neste kort blir rødt eller svart. Feil gjetting = 1 slurk.

Dessuten er det ikke lov å banne, ikke peke, ikke si navn/du/din og ikke si ja eller nei. 1 slurk for hver av feilene.

Typisk scenario etter å ha gjettet feil: "nei, faen! din tur (peke på sidemannen). Neeei, faen. Sa nei igjen" osv osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...