Gå til innhold

Deres erfaring med Herbalife!


Asbjörnsdottir

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Herbalife kostilskudd og protein en stund nå, men veldig til og fra (Glemmer det/har absolutt ikke lyst på). Hvordan er deres erfaring med dette med merket?

Har ikke lest noe posetivt om Herbalife noen plass, så kunne tenkt meg å høre meningene til de som faktisk har brukt det. Har også vert fint om noen har prøvd både dette og andre kostilskudd.

Personlig følte jeg flere posetive ting etter jeg begynte, som mer energi, sover bedre/vokner uthvilt og blir ikke støl av lettere trening (Blir veldig lett støl). Jeg har brukt formula 1 shaken, proteinpulveret (som jeg har i shaken) og fiber og vitamintablettene. Tingen er bare at jeg lurer på om det faktisk fungerer, eller om det er de små endringene i kostholdet er det som har gjort susen. Det e jo heller ingen umulighet at det faktisk bare er hodet mitt som lurer kroppen, fordi jeg har blitt fortalt av div. distrubutører at "This is the shit"..

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for linkene, men har allerede lest artiklene :) Det er akkurat det som gjorde meg så bekymret. Tørr ikke stole på at de som skriver artiklene snakker av erfaring fordi de vil reklamere for sponsorene (Proteinfabrikken bla.) og tørr ikke stole på de som kommenterer posetivt fordi det virker som alle de er distrubutører for Herbalife :S *Forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for noen år siden brukte jeg herbalife for å gå ned i vekt og det funket helt ok. tror ikke ddt er farlig på noen måte men ddt er veldig dyrt hvis man bruker det lenge og du vil kunne få samme / lignende produktrer billigere andre steder. spørsmålet blir selvsagt hva du bruker og hva du ønsker å oppnå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

Alt i alt kan jeg vel si som uavhengig at det ikke er noe i Herbalife pulveret du ikke får i andre kosttiskudd, ergo er det mye dyrere og ser ikke hvordan det skal kunne forsvares at det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva prøver du å oppnå med det? Gå ned eller opp i vekt?

Uansett så gjelder vel kalorier inn, kalorier ut-prinsippet :) og at du faktisk får i deg riktig mengde av makroene.

Planen er å minske fettprosenten og øke muskelmasse :) Har sett rundt på andre produkt, og etter hva jeg kan se er det ufattelig mye billigere alternativer på markedet. Tenkte eller håpte kanskje herbalife var "bedre" siden det var så sykt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble skrevet en kort reportasje her om prisen per 100g protein i produkter for ikke så lenge siden.

Herbalife toppet det hele med 135kr per 100g. ( Tunfisk var billigst på 20kr per 100g eller noe )

Sier litt, men det er jo lettere og drikke kcals enn og spise det.

Men det finnes mye til en rimmeligere pris på markedet enn herbalife :couchpotato:

Anbefaler det ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du betalt 25 kroner literen for bensin om du fikk det tilbudt som abonnement av en "venn" du mistet kontakten med for 10 år siden som plutselig ringte deg?

Bytt ut bensin med proteinpulver. Høres det fortsatt ut som en god deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du betalt 25 kroner literen for bensin om du fikk det tilbudt som abonnement av en "venn" du mistet kontakten med for 10 år siden som plutselig ringte deg?

Bytt ut bensin med proteinpulver. Høres det fortsatt ut som en god deal?

Da jeg meldte meg inn ante jeg ikke hva "Normal" pris på protein ol. var, så jeg hadde ikke noe å sammenligne prisen med. Var vel derfor jeg ble "valgt" til å bli med. Enklere å lure folk uten erfaring med historier om hvordan "Herbalife endret livet mitt" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...