jallajalla Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hehe, jeg personlig syns ikke det.... Men jeg blir overrasket over at mennesker rundt meg kommenterer maten min når den ikke er lik dems egen... Haters gonna hate! Du blir vant til det. Jeg har begynt å kommentere tilbake. En vanlig samtale på jobben går gjerne slik - Jasså, spiser DU salat? høhøhø - Jasså? Trykker du i deg transfett og raffinerte karbohydrater til lunsj? høhø Eller - Herregud, spiser du BARE sunt?! - Herregud, spiser du så lite sunt at du er nødt til å kommentere min mat? Osv. Veldig festlig Afterall og Sol 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20832-for-mye-salat/page/2/#findComment-761575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg får alltid høre at jeg spiser mye. Det som får folk til å reagere er jo alltid volumet, ikke typen mat. Det er feks mye "mer" å spise 1kg med salat enn 250g pastasalat med kruutonger, dressing og kyllingslintrer selv om kcalinnholdet er på hver sin ende av skalaen. I dette tilfellet vil nok vedkommende som spiser "mest" altså 1kg salat kommentar på at en spiser mye - som da i volum. (ref hva oddis og puma nevnte) Jeg fyller som regel tallerkenen min med grønnsaker/salat (og evt en bolle ved siden av så jeg slipper å gå tre ganger - for jeg forsyner meg alltid to ganger ) også legger jeg det vi får servert oppå der igjen - da vil jo kjøttbollene/fiskegratengen/pastasausen/lasagnen etcetc se VOLDSOMT ut mens jeg kanskje spiser 1/3 kcal av sidemannen som spiser halvparten av strl, men kun lasagne i tillegg til hvitløksbrød OG dessert(jeg spiser alltid mer middag til fordel for dessert - utenom når jeg er hjemme såklart) ...just my two cents hva folk mener er "mye" i hvilken forstand Lena Ludvigsen 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20832-for-mye-salat/page/2/#findComment-761587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.