Gjest Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Savner å trene på et gym der folk trener hardt, høy musikk og trøkk. Hvilket gym er mest hardcore eller best å trene på hvis man vil få litt motivasjon i det man trer inn døra? Siter
Iso Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Harald's Gym - Oslo 24fitness.no Toppform Treningssenter De jeg vet om i hvert fall Siter
Gjest Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Hehe:) Jeg synes Haralds virker så lite og dæft. Toppform eller fitness24 er alternativene? Siter
Krembolle Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Vurderer Toppform når jeg flytter inn til Oslo. Bare pga prisen på solariumet.. Siter
ThereseHag Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 Er så teit med kommentarer som "alle bolergymma"... Noen gang vært på et gym der ingen boler? Krembolle 1 Siter
GrommiZ Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 "ThereseHag skrev: Er så teit med kommentarer som "alle bolergymma"... Noen gang vært på et gym der ingen boler? alle boler, ellers får man ikke gainz aaaaaaaaaaa og VegarL 2 Siter
ThereseHag Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 "GrommiZ skrev: alle boler, ellers får man ikke gainz Hehe, var til "sistemann"... Blir bare en smule provosert av sånne usaklige kommentarer... Siter
sistemann Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 "ThereseHag skrev: Er så teit med kommentarer som "alle bolergymma"... Noen gang vært på et gym der ingen boler? Det lå egentlig ingenting i kommentaren, men det boles nok betraktelig mer på f.eks. Haralds enn de fleste andre steder, så det fortjener betegnelsen bolegym mer enn plasser. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.