rsagneskar Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 hallo! har lyst og kunen lime 2 bilder sammen så det blir ett bilde for og kunne sammenligne fremmgang, men får det ikke til -.- Noen som har peiling på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Et skikkelig "data-skjønner-faen-meg-ikke-bæret" spørsmål som jeg også lurer på. rsagneskar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sistemann Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Den absolutt enkleste måten er å åpne bildet i paint, klippe ut det du har lyst på, åpne det andre bildet i paint, og lime det du klippet inn ved siden av det andre. rsagneskar og Linjemannen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Tror det funker i pixlr.com Jeg bruker photoshop, men pixlr er noe sånn gratis-internett versjon tror jeg. Ellers går det sikkert an i paint også om du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rsagneskar Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Den absolutt enkleste måten er å åpne bildet i paint, klippe ut det du har lyst på, åpne det andre bildet i paint, og lime det du klippet inn ved siden av det andre. der fikk jeg det til med mye prøving og feiling XD takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.