Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, derav "Eller noe lignende en legeerklæring" ;) Visste den måtte komme :p

kommer helt sikkert ann på hva du skal bruke dette til. Er nok noe som er strengere enn annet. Anyway, legeerklæring får man fort om det trengs så det er ikke noe værre å få dette av en lege

Annonse

Jeg har ihvertfall fått enukes sykemelding fra kiropraktor etter låsning i ryggen. Jeg vil tro/gjetter meg til at de fleste autoriserte helsearbeidere av den typen i det minste kan skrive ut sykemelding. homeopater needs not apply.

Hva mener du med legeerklæring? Hva skal den brukes til?

Fysio kan ikke sykemelde eller henvise til billeddiagnosikk o.l., men det kan kiropraktor og manuellterapeut.

Trenger noe som kan dokumentere en skade jeg har i håndleddet etter et båtbeinsbrudd. Har gratis oppfølging hos fysio, ville derfor vært enklest om han kunne dokumentere det. Dokumentet trengs for å bryte en avtale om medlemsskap med et gym.

Han kan selvfølgelig lage en erklæring til deg, men det er opp til gymmet om de godtar den eller ei. Fysioterapeuten har vel henvisningen din hvor det står diagnosen din også, så kan vel evetuelt legge ved en kopi av denne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...