catmik Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hei! Jeg har trena styrke i noen få måneder nå og må bare si at jeg syns det er kjempe moro! Det er utrolig motiverende å se at man klarer tyngre vekter etterhvert som tiden går. Jeg er veldig glad i å gjøre markløft og knebøy. Men er det noen som kan tipse om noen flere ben øvelser som kan være spennende å prøve? Tips mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Bulgarsk utfall. Iallefall tungt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latsabb Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Dype knebøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian_B Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Bulgarske utfall og gående utfall. Deilig deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grishnackh Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hvis du får da te : overhead squat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fitso Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Walking Lunges Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rodolfo Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Eller en maskin som du kan lesse på myyyyyye vekter i: Legpress. Gjerne den varianten der du presser skrått oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.