Gå til innhold

Variasjon i frokosten og tips til frokostalternativer uten brød :)

Anbefalte innlegg

Havregryn/grøt er ikke nødvendigvis alltid så kjedelig. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/havregryn.837/ Vet ikke om noen har tatt med linken før, men der er det mange gode tips om hvordan man kan tilberede havregryn :)

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg spiser enten grove proteinvafler eller smootie med proteinpulver til frokost. Begge deler lages dagen før og spises når jeg har kommet på jobb.

Lager vafler av egg, cc, byggryn, byggmel, havregryn, linfrø, litt olje, litt sukrin og salt, og vann (evt kulturmelk og/eller magerkesam). Har prøvd med både nøytralt proteinpulver og med vaniljesmak. Veldig godt og veeeldig mettende.:p

jeg prøvde å finne en tråd om det, meen er ganske sikker på at jeg ikke fant noe om det her..

nemlig:

jeg vil prøve å kutte ned å brødmengden, for når jeg tenker meg om blir det utrolig mange brødskiver i løpet av uka, og etter å ha lest artikkelen om at mennesker ikke er skapt for å spise korn (noe jeg også har lært på skolen) motiverte det meg enda mer!

så er spørsmålet.

hva er deres tips til å spise til frokost istede for brødskiver og knekkebrød ! begynner på skolen relativt tidlig, og har derfor ikke aaalt for god tid til å stå å steike både omelett og det ene og det andre ..

og hva med disse riskakene? lite kalorier, men disse kan da umulig mette noe særlig? :p

setter pris på alle slags innspill og kommentarer! :D

Mager Kesam med sukrin(melis) og bær eller frukt? Eller Skyr?

Annonse

Prøvd med fiberhusk eller guargummi (guar gum) i røra og uten smør?

Hadde sikkert funket det også, har bare ikke kommet meg til å finne ut hvor jeg får kjøpt dette fiberhusket alle prater om ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...