Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg mitt første stevne med lisens og bare den obligatoriske drakten (uten utstyr) Sist gang var jeg med på julestevnet der jeg bare var med på gøy. Alle som vil kan få være med på det. På det stevne løftet jeg

Bøy 45

benk 30

mark 85

Dette stevnet, 4 mnd senere løftet jeg

bøy 65

benk 37,5

mark 107,5

Jeg kjente at jeg hadde mer å gi på siste løftene i både bøy og mark. Målene neste stevne (15 juni) er

bøy 72,5

benk 42,5

mark 115

Et stykk fornøyd jente! Må bare tilføye at jeg løftet i 57 klassen under julestevnet og nå i 63 klassen. [ATTACH]100198[/ATTACH]

post-12923-14440935704929_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20022-stevnedebut-med-lisens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kjempeflott debut som styrkeløfter!

Jeg vil anbefale deg å lage en loggbok under kategorien "styrkeløft". Å bli sterk krever mye - å bli kjempesterk krever enda mer... Gi gass!!!

:)

Tusen takk! Jeg har prøvd meg på loggbok før men er ikke så flink å oppdatere som jeg burde! Men kanskje jeg burde prøve meg :)

Tusen takk! Jeg har prøvd meg på loggbok før men er ikke så flink å oppdatere som jeg burde! Men kanskje jeg burde prøve meg :)

Om du følger et progresjonsrettet program - og du følger det til punkt og prikke - så er det ikke så nøye med en egen logg på internett. Men - om det er med deg, som med de fleste andre, at livet går litt i bølger, formen svinger litt, det hender du blir syk, må konse på andre ting osv... - så kan en logg gi deg en bedre oversikt på hva som gjorde at du ble mye sterkere i noen perioder og ikke kom noen vei i andre.

Vi er jo alle forskjellige og selv om du får den beste veiledning og følger de "riktige" programmene, så vil du respondere annerledes enn alle andre gjør det. For å finne ut hva som er best for deg, så er det et bra triks å føre logg. Men for mange er det også (og kanskje mest for enkelte) en sosial greie. At en søker feedback og bekreftelse gjennom loggingen.

Annonse

Om du følger et progresjonsrettet program - og du følger det til punkt og prikke - så er det ikke så nøye med en egen logg på internett. Men - om det er med deg, som med de fleste andre, at livet går litt i bølger, formen svinger litt, det hender du blir syk, må konse på andre ting osv... - så kan en logg gi deg en bedre oversikt på hva som gjorde at du ble mye sterkere i noen perioder og ikke kom noen vei i andre.

Vi er jo alle forskjellige og selv om du får den beste veiledning og følger de "riktige" programmene, så vil du respondere annerledes enn alle andre gjør det. For å finne ut hva som er best for deg, så er det et bra triks å føre logg. Men for mange er det også (og kanskje mest for enkelte) en sosial greie. At en søker feedback og bekreftelse gjennom loggingen.

Ja jeg har program som det står alt jeg trenger å vite. Men det er helt rett som du sier at det kan være sykdom i bilde og andre ting. Så er det også kjekt å dele med andre og får tips og råd videre. Jeg har ikke enda funnet ut va som funker for meg i forhold til andre. Jeg er bare 19 år og har masse lærdom som må inn enda i forhold til trening og ikke minst kosthold.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...