Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vekt eller målebånd. Veier meg nå og da om jeg er på besøk hos noen som har, men med +-4kg variasjoner fra dag til dag så legger jeg svært lite i det. Tar bilder for min bedre halvdels skyld, sparer ikke på de for sammenlikning eller noe. Vurderer utifra om buksa går på eller ikke ;)

Slenger meg på Indiska. Før veide jeg meg en gang i uka, men det er egentlig vektnedgangen over lengre tid (f.eks hver månede/andre månede) som viser om du har gått ned eller opp. Nå veier jeg meg ikke i det hele tatt, vekta er rett og slett bullshit. Jeg vet at jeg veier mer nå, men speilbildet er så mye finere så vekta forteller egentlig ingenting :) Bruk en stram bukse istedenfor!

kommer helt an på hva målsettingen din er. Da jeg skulle opp i vekt syns jeg det var greit å veie og måle en gang i mnd, mens når jeg vil ha ned fett% må jeg kanskje veie meg oftere for å se om det går riktig vei. Det er egentlig ikke noe fasitsvar, men greia er å ikke la tallet på vekta definere hvordan du har det med deg selv :) Derfor er det viktig å ikke gjøre det for ofte. Jeg har selv vært det hvor jeg har veid meg flere ganger om DAGEN, og det er IKKE bra. IKKE gjør det. Som de sier over her, ta bilder, vurder ut ifra buksa og hvordan framgangen er på treningen osv osv :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...