Myr Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 La oss innse det - de fleste av oss er kjedelige, moralistiske mennesker som lever etter livets begredelige regler og normer. Vi har en gjerne en jobb, et ansvar, en familie, regninger å betale - ting som tvinger oss til å leve et A4-liv. Jeg er dessverre ikke noe unntak. 8-4-jobb, kjæreste, familie, trening, mat og dagene går på repeat. Men innimellom drømmer jeg meg utenfor denne hellige sirkelen. Enkelte drømmer og mål er absurde og uoppnåelige, mens noen er absolutt gjennomførbare (noen med modifikasjoner, hehe) og skal gjøres til en realitet. Og det er litt av grunnen til at jeg lager denne tråden - jeg skal bli flinkere til å gjøre ting litt utenfor boksen, sakte men sikkert. Så HVA drømmer du om å gjøre med livet ditt? Nevn alt som er urealistisk, uoppnåelig, uvirkelig, men som høres herlig og ønskelig ut i hodet ditt her og nå. Her er min liste: -Bo på påskeøya -Kjøpe en Azimut-yacht og leve på stillehavet i en lengre periode der hver solfylte morgen starter med en His Majesty's Reserve-sigar og en bedre Whisky -Hoppe i fallskjerm med på ørene. -Roadtrip i Italia med en Pagani Zonda med en rekke eksklusive restaurantbesøk -En flere ukers lang fjelltur; mann mot natur. Pulvermat, fiske, lange turer daglig, drasse med telt, slå ly, tenne bål, nyte regnet og naturen, teste kroppen og mentaliteten for fullt og se hva den er god for. En primitiv livsstil. Krysser fingrene for at jeg ikke faller i A4-fella. Kanskje jeg kommer innom FB om 30 år og signer check på alle punktene Mette M 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19852-mitt-virtuelle-ikke-a4-liv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puissance Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg har lyst til å ta et utvekslingsår, helst i Afrika eller USA, når jeg studerer, for å oppleve en annen verden. Jeg skal reise til Machu Picchu, "Inkaenes tapte by". Hva som trekker meg dit vet jeg ikke, men jeg vet at jeg må dit. Vil også til Galapágosøyene for å se det yrende dyrelivet Charles Darwin så. Etter å ha vært i Afrika, har jeg selvfølgelig lyst til å dra tilbake, ikke som turist, men i regi av et program der jeg blir introdusert for lokalmiljøet. Myr 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19852-mitt-virtuelle-ikke-a4-liv/#findComment-732726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 - Reise. Vil se historiske steder og ulike kulturer verden over- samt safari - Konkurrere i basehopping - Stort hus, familie, venner og penger (vaskehjelp, privat kino+) - Se firefly komme tilbake på skjermen, og gjerne delta selv ... og det er det jeg kommer på akkurat nå. Må nok sove på dette Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19852-mitt-virtuelle-ikke-a4-liv/#findComment-732731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne_ Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg sa takk og farvel til a4-livet i sommer. Da hadde jeg og kjæresten min spart opp penger i ett år, registrert firma i De Britiske Jomfruøyer (klassisk paradisøy) og kjøpt en båt og ubåt i Florida. Selv om ingen av oss hadde noe båterfaring så dra vi fra helt vest i Florida og ned hit. Kjørt dagesvis i strekk uten autopilot, møtt bølger som var høyere enn båten. Nå er vi igang med firmaet der vi leier ut ubåten. Totalt har vi investert 2 år og over en halv million. Har ikke en langbukse igjen i Norge engang. Møtt så mye motstand underveis at vi kunne skrevet en bok om det, men samtidig opplevd så ufattelig mye. Kanskje ting går til hel***e og vi mister alt vi har jobbet for, kanskje blir vi millionærer. Det kan slå begge veier. Et eventyr har det vært uansett. Det skumle med å kaste seg utfor stupet slik er at man aldri kan vende tilbake til a4-livet. En må bare fortsette å følge arnolds rules Myr, burny_, Sondre Aalbotsjord og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19852-mitt-virtuelle-ikke-a4-liv/#findComment-732761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne_ Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Men HVORFOR kaller du tråden "virtuelt a4-liv". alt du skriver er fullt oppnålig for en person som bor i et land med sykt høye lønninger. Er bare å kutte ut ting som shopping, fyll, ferie og fjas for en periode.Tjen i Norge, bruk pengene et sted der de verdt mye mer. Det eneste som hindrer deg er deg selv og ditt eget hode. Det er ingen fysiske hindringer. Mine store forbilder er arnold og Richard Branson. I dag banket jeg på døren til båten til Branson, "Necker Bell". Den ligger på samme brygge som oss. Fikk gitt crewet hans reklamekortet vårt. Er dette en "realistisk'" situasjon? Red pill, blue pill. Myr og burny_ 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19852-mitt-virtuelle-ikke-a4-liv/#findComment-732762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.