Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det høres ut som du har idealkroppen i mine øyne :D Hadde du lav fettprosent når du begynte å trene da? Tror det opprinnelige innlegget ble misforstått av flere. Poenget var jo ikke å bli kjempetynn, men å miste 2-4 kg over en periode på 4-6 uker, fett å få et bedre utgangspunkt før en lang periode med nok mat og tung trening.

Nei, da lå jeg på 25.5% faktisk, og veide rundt 58kg. Så det jeg ihvertfall har lært er at vekt er et oppskrytt tall man ikke burde bry seg så alt for mye om, men heller kroppsammensettingen.

Jeg synes fortsatt det var ganske lavt, men om du ikke går rundt sulten og evt. spiser(drit i om du går over målkaloriene) når du kjenner du blir det så kan du jo prøve og se hva som skjer :D Gi tilbakemelding, er interessant å følge med!

Fortsetter under...

Nei, da lå jeg på 25.5% faktisk, og veide rundt 58kg. Så det jeg ihvertfall har lært er at vekt er et oppskrytt tall man ikke burde bry seg så alt for mye om, men heller kroppsammensettingen.

Jeg synes fortsatt det var ganske lavt, men om du ikke går rundt sulten og evt. spiser(drit i om du går over målkaloriene) når du kjenner du blir det så kan du jo prøve og se hva som skjer :D Gi tilbakemelding, er interessant å følge med!

Jeg har faktisk (etter tilbakemeldingene på denne tråden) bestemt meg for å droppe den deffen. Heller spise nok og bygge muskler. Jeg får tåle å ha litt fett på kroppen, det er jo faktisk ikke så mye at det er noe å klage over :) Så blir jo det mye kjekkere med en diett neste vår, hvis jeg klarer å bygge litt først. Og om jeg spiser næringsrik mat, i et moderat overskudd og har fremgang på trening, så blir det forhåpentligvis muskler og ikke mye fett=)

Dine prestasjoner er jo kjempe bra! :D Hvor lang tid har du brukt på å øke så mye i muskelmasse da?

Siden TS har et langt perspektiv burde ikke en énmånedsdeff med styrketrening innbakt skape større problemer enn at motivasjonen for muskelvekst er større i mai og holdes bedre ved like takket være en mer estetisk kropp under den påfølgende masseakkumuleringen. Jeg har kanskje en for rasjonell tilnærming til dette, selv om jeg altså tilstreber å unngå kompleksitet..

• 2 måneder senere...

Finnes fler jenter som er ned på 800ish kcal på slutten av en diett evt før de skal stille. Det vil jeg si er lite! :p

Så da gjelder det å være sterk i hodet :) For det er lite mat etter når man itillegg har gått en stund på diett !

Så 1600 kcal i kortere periode er ikke veldig lite, men dog utgangspunktet betyr mye

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...