Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Resten av kroppen kommer seg jo ganske fort igjen etter en operasjon. Om du føler deg fin så tren det du klarer, men ikke tren unilateralt. Typ, ikke ta benkpress med handtler på den uskadede armen. Fører bare til større ubalanser når du skal begynne å trene den skadede armen igjen. Gikk på den smellen før, men jeg hadde en metallplate i armen i 2 år, som lagde masse ugang. Tok den ut igjen for litt sida, og hele høyresida mi er vesentlig sterkere enn venstresida. Sucks balls, siden den automatisk tar over på bilaterale øvelser, også er vi igang med en ond sirkel. Men om du ikke er så uheldig som meg, så burde det ikke ta for lang tid å komme tilbake igjen :D

Kjør på med beinøvelser som frontbøy med kryssgrep, beinspark, lårcurls, benpress. Brakk armen i fjor selv og tok 4 lette-moderat tunge beinøkter i uka, kan takke den tiden for at jeg sitter igjen med temmlig ok bein ;) Hadde også noe eksplosivitetstrening for beina i ribbevegg.

Gjør det du kan rett og slett. Og greit å ta med seg det TaTa sa. Ubalanser fra den ene til andre siden er kjipt og et evig pes å rette opp i etterkant! Den friske armen vil få nok ekstra belastning i normal aktivitet allerede.

Tren bein i beinpress og maskiner. Rygg med rygghev.

Ellers må du nesten bare la ting få lov til å gro. Tar ikke så lang tid å komme tilbake der du slapp selv med noen måneders avbrudd.

Hei :) takk , det du sier er nesten akkurat det jeg gjør :) !!! ......trener bein i beinpress og maskiner ......og skal plusse på rygg med rygghev :) Fokuserer også masse på maten , Blir jo GAL av og ikke kan trene ordentlig !!! Krysser fingrene for at jeg kommer fort tilbake der jeg var :)

Annonse

Litt moderat styrke av underkropp er jo ikke galt, men husk at du må la kroppen få reparere seg igjen! Tror den bare har godt av å få hvile litt, også kommer du tilbake enda sterkere og freshere! :cool:

.......ja, men så var det den tolmodigheten da ;) får trene bein , spinning , bodybalace og gå turer :) Takk :)

Resten av kroppen kommer seg jo ganske fort igjen etter en operasjon. Om du føler deg fin så tren det du klarer, men ikke tren unilateralt. Typ, ikke ta benkpress med handtler på den uskadede armen. Fører bare til større ubalanser når du skal begynne å trene den skadede armen igjen. Gikk på den smellen før, men jeg hadde en metallplate i armen i 2 år, som lagde masse ugang. Tok den ut igjen for litt sida, og hele høyresida mi er vesentlig sterkere enn venstresida. Sucks balls, siden den automatisk tar over på bilaterale øvelser, også er vi igang med en ond sirkel. Men om du ikke er så uheldig som meg, så burde det ikke ta for lang tid å komme tilbake igjen :D

Takk for at du sier det :) for på trening i dag fikk jeg beskjed om å gjøre akkurat motsatt . Får trene det jeg kan og krysse fingre og tær og håpe at det er "bare" 6 uker til med gips :hungover:(y)

Kjør på med beinøvelser som frontbøy med kryssgrep, beinspark, lårcurls, benpress. Brakk armen i fjor selv og tok 4 lette-moderat tunge beinøkter i uka, kan takke den tiden for at jeg sitter igjen med temmlig ok bein ;) Hadde også noe eksplosivitetstrening for beina i ribbevegg.

Gjør det du kan rett og slett. Og greit å ta med seg det TaTa sa. Ubalanser fra den ene til andre siden er kjipt og et evig pes å rette opp i etterkant! Den friske armen vil få nok ekstra belastning i normal aktivitet allerede.

Den friske armen har allerede fått seg en betennelse :( får kjøre på med bein fremover og krysse fingrene for at gipsen kan føre til finere bein og rompe :):p takk :)

.......ja, men så var det den tolmodigheten da ;) får trene bein , spinning , bodybalace og gå turer :) Takk :)

Kjenner til den tålmodigheten ja.. Skadet kne selv, forbud mot å belaste kneet for mer enn daglig gåing. Du får nesten bare smøre deg goodt inn med tålmodighet og la kroppen reparere seg:) Den vil nok takke deg senere!

Kjenner til den tålmodigheten ja.. Skadet kne selv, forbud mot å belaste kneet for mer enn daglig gåing. Du får nesten bare smøre deg goodt inn med tålmodighet og la kroppen reparere seg:) Den vil nok takke deg senere!

:) men :blush: ja....hvile så mye jeg kan og trene det lille jeg kan blir nok miksen :) og MASSE riktig mat :) Takk :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...