Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bulker på 3-3.5k og holder formen lett.

Tar det over 6pack og mindre framgang på trening :)

Men å tro trådstarter som trener 6 ganger i uken bygger muskler på 1500-2000kcal er rimelig dumt.

400g kjøtt, lav karbo og "litt" kosttilskudd?

Relativt lite mat spør du meg! Er lett å feilbergene matinntaket dersom du tar det på sultfølelsen. Håper du i det minste har fiskeolje i den kosttilskudds samlingen din!

Hehe, sixpacken forsvinner litt og litt for vær dag her også :) Egentlig glad jeg ikke trenger så mye mat for å bulke, dyyyyyyyyyyrt

Fortsetter under...

Ser folk ikke fikk med seg at jeg på 1500-2000 kcal daglig. Nå ligger jeg en plass rundt 2000-2800 kcal.

Treningen er slik

RYGG, NAKKE OG BICEPS

Chinups med 15kg vektskive 10x4

Markløft 4x4

Stående roing 10-12x3

Nedtrekk 10-12x3

Sittende roing 10-12x3

Shrugs med vekskiver 15x4

Bicepscurl med rett stag 12x3

Sittende hammercurl 12x3

Chinups (smalt grep) og overhead bicep cable curls som kjøres som supersett

BRYST, SKULDRE OG TRICEPS

Dips med 10-15 kg belte 10x4

Flatbenk med manualer 10-12x3

Sittende militærpress 10-12x3

Cable flyes 10-12x3

Sittende sidehev 10-12x3

Triceps pushdown med rett stang 10-12x3

Cable overhead triceps extension 10-12x3

ROMPE, LÅR OG LEGGER

Knebøy 4x4

Lårpress 10-12x4

Liggende lårpress 15x3

Bulgarsk utfall 10x3

Sittende leg extension 10-12x3

Om du vil bli svakere og mindre høres dette ut som en god plan. Spis mer mat og tren færre dager. Typisk nybegynnere som vil trene 7 dager i uken. Som nevnt ovenfor så tror jeg Phat eller X-size passer til deg.

Du har vell rett ;) Skal sjekke de ut :D

Annonse

Jeg kunne kjøre 7 dager i uka før jeg startet med baseøvelser. Nå etter 4 treninger på de 4 siste dagene med base, så kjennes kroppen ut som et vrak. Føler meg fysisk sjuk. Hvordan noen orker 7 dager i strekk med mark og bøy fatter jeg ikke.

Jeg kunne kjøre 7 dager i uka før jeg startet med baseøvelser. Nå etter 4 treninger på de 4 siste dagene med base, så kjennes kroppen ut som et vrak. Føler meg fysisk sjuk. Hvordan noen orker 7 dager i strekk med mark og bøy fatter jeg ikke.

Om man har baseøvelser 6 dager i uken så er som regel ikke mengden noe større enn om det var på 4 dager, man bare fordeler det over flere dager. Intensiteten i slike programmer er også ganske lav på de fleste dagene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...