textsurfer Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er i markedet for en smarttelefon og tenker å bruke den til å høre på musikk på trening. Tenker å ha den i et bånd på armen, men er bekymret for fukt. Noen som har erfaringer med bruk av telefon på trening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kanskje litt off topic, men jeg bruker bare trådløs headsett. Så kan mobilen ligge trygt i sekken utenfor fare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bruker min til musikk og logging av trening... Men jeg har den i lomma Eller mellom puppene ved beinpress og liggende øvelser for da detter alt ut av lommene Har etui på tlf da. Hadde aldri problemer med den gamle i alle fall. Den jeg har nå er ny og jeg regner med at den tåler det også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Ja, et blåtannheadset er med i planen, men sekken ligger i garderobeskapet og jeg vil gjerne ha tilgang til telefonen for å skifte låt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har mobilen i sekken jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kanskje litt off topic, men jeg bruker bare trådløs headsett. Så kan mobilen ligge trygt i sekken utenfor fare. Har mobilen i sekken jeg også Jeg har ikke sekk på gymmet jeg, men bagen i skapet i garderoben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, et blåtannheadset er med i planen, men sekken ligger i garderobeskapet og jeg vil gjerne ha tilgang til telefonen for å skifte låt. Ja da blir det jo litt anderledes. Men jeg vil bare påpeke at med den nyeste Bluetooth protokollen så kan du bytte sang på headsettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja da blir det jo litt anderledes. Men jeg vil bare påpeke at med den nyeste Bluetooth protokollen så kan du bytte sang på headsettet. Kunne tenkt meg trådløs men ser ut som en dust med headset. Haha, eller finnes det noen ok noen? Som passer jenter som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Ja da blir det jo litt anderledes. Men jeg vil bare påpeke at med den nyeste Bluetooth protokollen så kan du bytte sang på headsettet. Tøft. Fungerer det med wimp/spotify? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kunne tenkt meg trådløs men ser ut som en dust med headset. Haha, eller finnes det noen ok noen? Som passer jenter som meg Vel, om det passer en jente som deg er jo usikkert Men det er disse jeg bruker. http://www.itrends.no/product/Product.aspx?id=NOV-0087663&catid=8 Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tøft. Fungerer det med wimp/spotify? Yes, jeg bruker selv Spotify. Du kan shuffle frem og tilbake, pluss pause/starte. textsurfer og Jane 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vel, om det passer en jente som deg er jo usikkert Men det er disse jeg bruker. http://www.itrends.no/product/Product.aspx?id=NOV-0087663&catid=8 De var nice.. Koster ikke noe mer enn andre headsett som er verdt å betale for likevel.. Hmm... Kanskje jeg må skaffe meg sånne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vel, om det passer en jente som deg er jo usikkert Men det er disse jeg bruker. http://www.itrends.no/product/Product.aspx?id=NOV-0087663&catid=8 Sitter de godt på? Nesten alle vanlige headset som jeg har brukt bare faller ut, så jeg må bruke sånne som man fester rundt øret i tillegg - de ser ikke akkurat så kule ut Egentlig driter jeg litt i det, menjeg kunne tenkt meg noen trådløse. Ledningen er alltid i veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Vurderer dette selv. Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Sitter de godt på? Nesten alle vanlige headset som jeg har brukt bare faller ut, så jeg må bruke sånne som man fester rundt øret i tillegg - de ser ikke akkurat så kule ut Egentlig driter jeg litt i det, menjeg kunne tenkt meg noen trådløse. Ledningen er alltid i veien Har du rar form på hodet kanskje? Ja de sitter godt på meg siden de både er inni ørene og du kan stramme de over hodet. Må gjerne justere de litt, men jeg har heller ikke hår på hodet, om jeg hadde hatt det så hadde de nok satt enda bedre på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har du rar form på hodet kanskje? Ja de sitter godt på meg siden de både er inni ørene og du kan stramme de over hodet. Må gjerne justere de litt, men jeg har heller ikke hår på hodet, om jeg hadde hatt det så hadde de nok satt enda bedre på. Ja, faktisk så har jeg det. Jeg tror jeg må ha et veldig stort hode Tror heldigvis ikke det syntes så godt, for alle ler av meg når jeg sier det. Men når jeg har vankelig for å få tak i både hjelmer og luer, så da må det være noe rart. I dette tilfellet tror jeg det er ørene det er noe galt med, for proppene bare popper ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, faktisk så har jeg det. Jeg tror jeg må ha et veldig stort hode Tror heldigvis ikke det syntes så godt, for alle ler av meg når jeg sier det. Men når jeg har vankelig for å få tak i både hjelmer og luer, så da må det være noe rart. I dette tilfellet tror jeg det er ørene det er noe galt med, for proppene bare popper ut. Haha, unnskyld at jeg ler.. Var litt komisk Jeg har bare ørepropper nå, men ledningen er i veien ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Haha, unnskyld at jeg ler.. Var litt komisk Jeg har bare ørepropper nå, men ledningen er i veien ja.. No problem :thumbsup: Jeg ler litt jeg også, men mest fordi jeg er litt oppgitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skjønner jeg må oppdatere meg litt, hører fremdeles på musikk med mp3 spilleren min fra 2007 Stor klump fra Samsung MEN den kan foldes ut så jeg får høytaler Er jeg kul eller?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Høyner med den første ipod nanoen - med egenmodda batteri - men jeg har byttet ut mp3 med streaming, og da blir det litt tungvint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.