Gå til innhold

Finelektronikk på gymmet


textsurfer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker min til musikk og logging av trening...

Men jeg har den i lomma :p Eller mellom puppene ved beinpress og liggende øvelser for da detter alt ut av lommene :p Har etui på tlf da. Hadde aldri problemer med den gamle i alle fall. Den jeg har nå er ny og jeg regner med at den tåler det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da blir det jo litt anderledes. Men jeg vil bare påpeke at med den nyeste Bluetooth protokollen så kan du bytte sang på headsettet.

Kunne tenkt meg trådløs men ser ut som en dust med headset. Haha, eller finnes det noen ok noen? Som passer jenter som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om det passer en jente som deg er jo usikkert :D Men det er disse jeg bruker.

http://www.itrends.no/product/Product.aspx?id=NOV-0087663&catid=8

Sitter de godt på? Nesten alle vanlige headset som jeg har brukt bare faller ut, så jeg må bruke sånne som man fester rundt øret i tillegg - de ser ikke akkurat så kule ut :p Egentlig driter jeg litt i det, menjeg kunne tenkt meg noen trådløse. Ledningen er alltid i veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter de godt på? Nesten alle vanlige headset som jeg har brukt bare faller ut, så jeg må bruke sånne som man fester rundt øret i tillegg - de ser ikke akkurat så kule ut :p Egentlig driter jeg litt i det, menjeg kunne tenkt meg noen trådløse. Ledningen er alltid i veien ;)

Har du rar form på hodet kanskje? :p Ja de sitter godt på meg siden de både er inni ørene og du kan stramme de over hodet. Må gjerne justere de litt, men jeg har heller ikke hår på hodet, om jeg hadde hatt det så hadde de nok satt enda bedre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rar form på hodet kanskje? :p Ja de sitter godt på meg siden de både er inni ørene og du kan stramme de over hodet. Må gjerne justere de litt, men jeg har heller ikke hår på hodet, om jeg hadde hatt det så hadde de nok satt enda bedre på.

Ja, faktisk så har jeg det. Jeg tror jeg må ha et veldig stort hode :confused: Tror heldigvis ikke det syntes så godt, for alle ler av meg når jeg sier det. Men når jeg har vankelig for å få tak i både hjelmer og luer, så da må det være noe rart. I dette tilfellet tror jeg det er ørene det er noe galt med, for proppene bare popper ut. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk så har jeg det. Jeg tror jeg må ha et veldig stort hode :confused: Tror heldigvis ikke det syntes så godt, for alle ler av meg når jeg sier det. Men når jeg har vankelig for å få tak i både hjelmer og luer, så da må det være noe rart. I dette tilfellet tror jeg det er ørene det er noe galt med, for proppene bare popper ut. :p

Haha, unnskyld at jeg ler.. Var litt komisk :p

Jeg har bare ørepropper nå, men ledningen er i veien ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...