Gå til innhold

Kroppsvekttrening, hvordan?


Sniff

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kapasitet og ork til å starte et bli-fit-og-sterk-superkvinne-prosjekt nå. Jeg vet at med tiden så vil det prioriteres, men i skrivende stund så er skole hovedpri. Så ikke slakt meg for at jeg ikke løfter, det er ikke fordi jeg er redd for å bli stor.

MEN jeg vil gjerne trene litt, og tenkte kanskje at det gikk an å prøve seg på trening med bare kroppsvekt. Er vel litt bedre at jeg tar noen push-ups og sit-ups(evnt andre ups) to-tre ganger i uka, enn å ikke trene i det hele tatt.

Noen som kan hjelpe meg å sette opp et program eller lignende? Jeg får så vidt til tre halvhjertede push-ups.. Så, ja, jeg trenger hjelp. Ønsker også å lære meg å stå på hendene, så jeg øver litt på det innimellom også. I tillegg danser jeg Jazz Burlesque, men det er jo ikke trening-trening, det er prøve-å-være-sexy-trening.

Et lite spørsmål til: vil jeg kunne stramme opp overarmene mine med å trene litt hjemme på denne måten?

Er ikke bikini-fitness som er målet, som dere skjønner. :blush: høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GymnasticBodies på youtube har mye fint om du gjør Basics

Hollow Hold

Arch Hold

Wall Handstand

L-Sit

Pushups og Dips på hjemmefronten

Pullups og Liggende Roing for rygg

En fots knebøy for bein, mange varianter, kan startes på bakken.

Pike press for skuldre

Burde dekke det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på artikkelen, den var avskrekkende. o_O Ser for meg at jeg prøver meg på human flag nå... Morsom tanke.

Youtubet deretter de forskjellige øvelsene Tor foreslo, det var ikke såå avskrekkende.:) Kan gjennomføres! Hvor ofte bør jeg gjøre det, og hvor lang tid bør jeg sette av for å få effekt? Hvor mange repetisjoner/skal jeg holde så lenge jeg får til eller? Hvor lang tid vil det ta før jeg merker progresjon(kan tenke meg at det ikke er så lang tid, med tanke på at alt er bedre enn ca null)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...