Gå til innhold

Ekstremt kresen - Hjelp?


Dwarniel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kebabtips: Hakk opp falukorv i biter og stek i panna med grillkrydder og urtekrydder. Ha det oppi pitabrød med kinakål og mais(slik det bruker fra sjapper). Sausen lager du med å blande tacosaus og majones(kan hende tousand island er godt å). Stikk en gaffel i den, den er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min er lik med grønnsaker og frukt. Spiser nada av det, han har hvertfall prøvd litt av brokkoli, mais etc. Men er veldig vanskelig å finne på noe å lage når han ikke spiser det, ellers så spiser vi ikke rødt kjøtt eller svin. Så da blir det somregel enten fisk eller kylling med couscous/ potetbåter, fullkornslasagne m/ kyllingkjøttdeig, wraps med stekt kyllingkjøttdeig med kyllingkrydder (den de har på rema 1000) Er somregel det vi pleier å spise når han er her.

Selv om han ikke spiser hverken grønnsaker og frukt så går han på trening hver dag, og er i storform. Men han tar også mye vitaminer og andre tabbiser som ''gjør opp'' for at han ikke spiser det.

Hei Amanda,

Tusen takk for så raskt svar! Lurer på et par ting, bare: Hvor gammel er kjæresten din? Jeg tenker å skrive om folk som ikke kommer over den kresenheten så mange opplever som barn, og hos noen varer den vel til man er et parogtjue, har jeg inntrykk av. Og, hva skjer når han prøver å spise mat han ikke liker? Brekker han seg, eller prøver han det ikke i det hele tatt?

Sorry, sært spørsmål :)

Tia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...