Gå til innhold

Få i pose og sekk?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vis man ligger mellom vedlikeholdskalorier og 150kalorier over, med høyt protein inntak, vil man ikke kunne bygge muskler fortere enn man legger på seg fett da? Altså fett % minker, men selve fettmassen står ca stille? Hvordan kan man gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis man ligger mellom vedlikeholdskalorier og 150kalorier over, med høyt protein inntak, vil man ikke kunne bygge muskler fortere enn man legger på seg fett da? Altså fett % minker, men selve fettmassen står ca stille? Hvordan kan man gjøre det?

Det er det jeg også har tenkt.. Ikke utført det i praksis da jeg tror jeg har ligget betraktelig over 150 kcal om dagen, men det er jo akkurat det jeg også lurer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg også har tenkt.. Ikke utført det i praksis da jeg tror jeg har ligget betraktelig over 150 kcal om dagen, men det er jo akkurat det jeg også lurer på ;)

Det burde jo i prinsippet være mulig? Med veldig strikt og nøye kosthold? Dette tror jeg at jeg prøver meg på om 3-4 uker :)! Men kan vell hende det går under kategorien "Lean gain"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teorien har vell alltid sakt at dette er umulig. Men er vell bare fordi det har blitt mest sakt, folk er lett copycats med hva som sies. Er vell også fordi det er så sykt mye enklere å bare ete mer og så ete mindre.

Dog interessant, man må være sykt nøye da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettop, altids kjekt å bitchslappe folk i tryne av og til med å gjøre noe som er "umulig"

Skjønner jo at for å miste fett så kreves kaloriunderskudd, men selve fett % altså, fettmasse vs LBM burde jo være mulig å senke til ett vist punkt? la oss si en person har 16kg fett på kroppen, og 70kg LBM. Så legger han seg bare bitte litt over vedlikeholds kalorier, og med bare sunn og god mat,og passende sammensetning mellom makroene. Så burde det være mulig å øke til la oss si 71-72 kg LBM men fremdeles 16kg fett, eller 16.2-16.3 kg, da vil jo selve prosent-andelen minke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...