Gå til innhold

Hip Thrust


Jane Emmanuela

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det fler som ikke får til og få kroppen

i en bued posisjon i hip thrust?

(ser de buer med magen opp liksom)

Får bare kroppen i en vannrett posisjon..

Liker denne øvelsen godt, for kjenner den

tar skikkelig,men vil ikke trene den "feil" , men får

liksom ikke presset ryggen lengre opp så kroppen blir buet :(

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ta en kikk på videoen som ligger her på forumet: Hip thrust - Fitnessbloggen

Det står også beskrevet hvordan teknikken skal utføres under.

Ellers må man vel bare trene seg opp, man må jo gjerne trene mobilitet og slikt hvis man ikke har trent så mye før. Er sikkert noen med noen gode tøyeforslag her, men jeg vet ikke helt. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å spore inn på det tråden startet med: mulig du er mindre bevegelig enn gjennomsnittet.. Ellers så utelater du å knipe skikkelig med rumpemusklene..Kniper du ordentlig med rumpemusklene før du senker igjen? Det er sluttdytten som gir meg ordentlig krampe så største effekten er nok i den siste bevegelsen. Prøv uten vekt noen ganger, det er lettere å få det til da. Du skal ikke bue med korsryggen-det kan bli vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta en kikk på videoen som ligger her på forumet: Hip thrust - Fitnessbloggen

Det står også beskrevet hvordan teknikken skal utføres under.

Ellers må man vel bare trene seg opp, man må jo gjerne trene mobilitet og slikt hvis man ikke har trent så mye før. Er sikkert noen med noen gode tøyeforslag her, men jeg vet ikke helt. :p

Har gjort det, der jeg ser at de buer liksom :p

hehe øvelse gjør mester sies det så da er det kanskje bare å øve på det å :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å spore inn på det tråden startet med: mulig du er mindre bevegelig enn gjennomsnittet.. Ellers så utelater du å knipe skikkelig med rumpemusklene..Kniper du ordentlig med rumpemusklene før du senker igjen? Det er sluttdytten som gir meg ordentlig krampe så største effekten er nok i den siste bevegelsen. Prøv uten vekt noen ganger, det er lettere å få det til da. Du skal ikke bue med korsryggen-det kan bli vondt.

Se der ja, nå fikk den øvelsen en helt ny mening :p

Det hadde jeg tydligvis ikke fått med meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...