Gå til innhold

PSMF og bomullshode


oppoghopp

Anbefalte innlegg

Dere som har forsøkt PSMF, har dere klart å fungere tilfredstillende i jobbsammenheng?

Jeg er redd jeg skal bli helt bomull i hodet og ende opp med å ikke levere tilfredstillende. Er søndag en god oppkarbingsdag for å få påfyll til ny uke, eller legger dere den dagen utelukkende opp etter treningsprestasjon?

Fersking ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyde - vekt ?

Har prøvd PSMF i 1 uke, 3 tunge styrkeøkter og ingen intensiv kardio.

Var sengeliggende / stillesittende mye av dagene. Svimmel, andpusten og kvalm bare av en rolig gåtur i 1 time.

Vær så snill og tenkt deg om 2 ganger før du starter på PSMF. Trenger du virkelig å gå så drastisk ned i vekt?

Vil du utsette kroppen for unødvendig stress? Er det ikke bedre å gå moderate mengder i underskudd, over en lengre periode og på en måte som det er lettere å leve med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor jeg spør, for å tenke meg om ;)

Jeg har tålmodighet som en morken strikk, så jeg vil for ned. Jeg er kjent med ketosetilstanden før og det er noe jeg føler er komfortabel. Blir det på samme måte med PSMF, reagerer kroppen annerledes når det er underskudd på både kalorier og karber, kontra mindre kaloriunderskudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Det er jo derfor jeg spør, for å tenke meg om ;)

Jeg har tålmodighet som en morken strikk, så jeg vil for ned. Jeg er kjent med ketosetilstanden før og det er noe jeg føler er komfortabel. Blir det på samme måte med PSMF, reagerer kroppen annerledes når det er underskudd på både kalorier og karber, kontra mindre kaloriunderskudd?

Hvor høy er du? alder?kjønn? vekt?:)

PSMF er en ekstrem diett forbeholdt de som har "mye" ekstra. Ikke for de relativt normale. Å spise rundt 600-1200kcal per dag er ekstremt lite!

PSMF vs en LCHF=Du vil ha enda mindre energi. enkelt og greit.

PSMF er den strengeste LCHF(under 20g karbs), bare uten fett. NOe som sier seg selv, her er det LITE mat og energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobro
1,65 høy

35 år

Dame

80 kg

:D

Noen klarer å fungere utmerket og andre sliter litt mer. Det er ganske vanlige i ketosedietter at starten kan være ganske jævlig men kroppen tilpasser seg og etter hvert så blir det plankekjøring.

Gi det et forsøk og se hvordan det funker for deg. Blir det uutholdelig så dropper du det bare. Ikke noe verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på en optimistisk dag tre. Øynene krysser seg litt når jeg må konsentrere meg over litt mer kompliserete oppgaver og kroppen var rimelig tung på ettermiddagen i går. I dag kjennes den litt piggere ut, og godt er det siden det er treningsdag.

Jo da, ved godt mot så langt, og vel vitende om at det er et langt lerret å bleke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...