Gå til innhold

Den STORE diett-tråden 2013


Plyo

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve å presentere en populær diett hver dag i 75 dager fremover. Vet ikke om jeg klarer å oppdatere så ofte, men er verdt et forsøk. Skal også prøve å komme med en liten kommentar til hver, men oppfordrer alle til å kommentere med egne meninger rundt hver enkelt av diettene. Og bare så det er sagt. Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt fan av dietter. Tror det på lang sikt er mye lurere å finne en livsstil man trives med, enn en diett som visstnok skal gi raske resultater på kort sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diett nr 1 - BEST LIFE

001_Best_Life.png

Er dette i det hele tatt en diett? Ser jo bare ut som tradisjonelt passe sunt kosthold. Og det er i praksis det dette er. En livsstilsendring hvor du vektlegger trening og forsøker å spise sunt hver dag. Noen av kostholdsforslagene synes jeg er direkte rare, som nøtter med sjokoladeovertrekk etc. Man samtidig liker jeg essensen i dietten. Spis magrere mat, fyll på med grønnsaker og tren mer.

I morgen: Change One, ett trinn om gangen dietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...