Gå til innhold

Deaktivere avatarer?


Tamadeus

Anbefalte innlegg

Nå blir jeg sikkert hatet på av alle bros og sistash, men Espen, kan vi få en funksjon som disabler avatarer? Jeg har sett meg litt lei av å se halvnakne gutte kropper overalt her inne, da spesielt på skolen/jobb eller overalt ellers i offentligheten der halvnakne guttekropper ikke er sosialt akseptert (Og godt er det) Til nå har jeg brukt adblocker, men det har de ikke på alle skolepcer etc.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Nå blir jeg sikkert hatet på av alle bros og sistash, men Espen, kan vi få en funksjon som disabler avatarer? Jeg har sett meg litt lei av å se halvnakne gutte kropper overalt her inne, da spesielt på skolen/jobb eller overalt ellers i offentligheten der halvnakne guttekropper ikke er sosialt akseptert (Og godt er det) Til nå har jeg brukt adblocker, men det har de ikke på alle skolepcer etc.

Takk.

Forslag: ikke logg inn på "Offentlige" plasser der du mener det ikke er sosialt akseptert/du blir flau over at du evt er treningsinteressert :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Om du kobler trening og halvnakne gutter, så tror jeg at du har sagt nok i denne tråden =)

Dette er treningsside. Du er innpa,men vil ikke se relaterte bilder/brukere grunnet sosial aksept. Da går du ikke inn her da. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare ett ønske eller tips altså, men hva med å ha en regel på disse avatarene/profilbildene? Nå blir jeg sikkert Frk.Snerpete, men det er ganske sykt med alle disse bildene av forsiden på boxeren hos guttene og baksiden av stringtrusa hos jentene...på ett profilbilde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...