Gå til innhold

Utrolig redd for å miste brystene mine


Pernillis

Anbefalte innlegg

Kanskje et dumt spm og litt benektelse fra min side, men er det noe jeg kan gjøre får å unngå dette?

Jeg er ganske tynn, og har relativt store pupper i forhold til det. Det er kanskje det eneste på kroppen jeg pr dags dato er veldig glad i. De gir meg mye, om kanskje litt mer enn jeg skulle innrømme, selvtillit. Nå som jeg har begynt å trene er jeg veldig redd for å miste dem eller at de skal bli mindre.

Jeg føler det blir svakt og utrolig tragisk om jeg gir opp styrketrening med en gang pga noe sånt. Ikke har jeg lyst å ta silikon.

Hva gjør jeg da?

Jeg har ikke tenkt å bli fitness fit, jeg har begynt med styrke i hovedsak for å få større lår og rumpe og bli litt mer markert. Men jeg kan jo ikke baare trene ben og rumpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da behøver du ikke bekymre deg. Det at man får mindre bryst kommer gjennom vektnedgang, der kroppen ikke skiller mellom de partiene med fett du liker og ikke liker, og grådig forsyner seg fra kroppens lagre - som for kvinners del også befinner seg i brystene. Så, med ditt mål om å gå opp i vekt og bygge muskulatur, vil du etter sigende kanskje til og med oppleve en økning i visuell størrelse på brystet i det hele (da med tanke på brystmuskler).

Fokuset ditt bør være å unngå kaloriunderskudd under treningen din i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil jeg ikke, uansett om jeg går opp i vekt, strammes opp? da vil jo puppene strammes opp også og miste det "overfødige" som får puppene til å se stor ut... eller tenker jeg helt feil?

Jeg er redd for at jeg ikke skal klare å få nok kalorier og at jeg skal trene for hardt i forhold til hvordan jeg spiser. Jeg vet at jeg må spise veldig mye for å gå opp og jeg prøver. Men det er vanskelig pga at jeg har noe problemer med magen. Så der ligger det en utfordring i tilegg til det at det allerede er vanskelig og krevende og spise mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi

Men vil jeg ikke, uansett om jeg går opp i vekt, strammes opp? da vil jo puppene strammes opp også og miste det "overfødige" som får puppene til å se stor ut... eller tenker jeg helt feil?

Jeg er redd for at jeg ikke skal klare å få nok kalorier og at jeg skal trene for hardt i forhold til hvordan jeg spiser. Jeg vet at jeg må spise veldig mye for å gå opp og jeg prøver. Men det er vanskelig pga at jeg har noe problemer med magen. Så der ligger det en utfordring i tilegg til det at det allerede er vanskelig og krevende og spise mye.

Puppene strammes ikke opp direkte, da de kun er fett. Brystmuskelen ligge runder puppen, og vil om den blir trent få brystet til å "strutte" mer og i så måte kunne få det til å virke enda større:thumbsup: du kommer nok til å klare deg helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...