Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

- wraps med salat, egg og laks eller skinke :)

- omelett lagd kvelden i forveien

- enkel salat med f.eks egg, bønner, cottage cheese, skinke, kjøtt... you name it.. hiv oppi alt du liker og har i kjøkkenskapene

- skyr

Skrevet

- Havregrøt (godt kaldt, men kan også varmes opp)

- Brødskiver (grove eller eventuelt lavkarbo) med godt, proteinrikt pålegg. Kokt egg, makrell i tomat, skinke og gulost, f.eks.

- Meieriprodukter på boks (Cottage cheese, skyr)

- Nøtter, frukt.

Og ellers er det mange gode tips i underseksjonen for matlaging og oppskrifter, så ta gjerne en titt der :)

Skrevet

Mikser cottage cheese, proteinpulver, litt kokosmelk (ev. kesam). Har frukt, bær, hakka nøtter på toppen.

Favorittoppskriften er: halv boks cottage cheese, et par SS kokosmelk, pistasj-kokosprotein fra IronMaxx og hakka pistajnøtter på toppen. MMMMMM!! :joyful:

OBS! Øk mengdene som det passer deg, jeg spiser ganske små måltider på dagtid og store om kvelden.

Skrevet

Jeg er en fan av salater. Kjøper bare en ferdig pose på butikken (leaf salad, mixed leafs eller hva du nå enn liker), blander i stekt kylling/biff/laks/kokte egg/whatever du liker og lager en dressing av 50/50 rød pesto og olivenolje.

Putt oppi paprika og agurk og tomat og hva ellers du vil.

Enkelt-godt-sunt-kan varieres i det uendelige-kan spises kaldt.

(Lager den klar kvelden før, og gjerne dobbel porsjon)

Skrevet

Lunsjen jeg som oftest spiser:

• Mager vaniljekesam med frosne skogsbær
  • Ryvita knekkebrød med makrell i tomat eller leverpostei
  • Salat med karbonadedeig/kyllingkjøttdeig som er blandet med tacokrydder
  • Kyllingfilet med grønnsaker

Annonse

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...