Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hittil har jeg vært vandt med utholdenhetstrening ca 4-5 timer etter siste måltid, men i dag var jeg hjemme tidligere og fikk plass til et lite måltid før treningen. Jeg merket at jeg hadde mer energi og fikk bedre resultat. Så jeg tenker jeg må begynne å få i meg noe litt før treninga så jeg har mer overskudd. Problemet er at jeg egentlig bare har anledning til det ca 1 time før trening. Så da lurer jeg på om dere har forslag til måltid (som gir energi) før treninga, som ikke gir sting? Kan det være lurt å bare drikke noe? (Juice, energidrikk etc.)

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17524-energi-f%C3%B8r-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hittil har jeg vært vandt med utholdenhetstrening ca 4-5 timer etter siste måltid, men i dag var jeg hjemme tidligere og fikk plass til et lite måltid før treningen. Jeg merket at jeg hadde mer energi og fikk bedre resultat. Så jeg tenker jeg må begynne å få i meg noe litt før treninga så jeg har mer overskudd. Problemet er at jeg egentlig bare har anledning til det ca 1 time før trening. Så da lurer jeg på om dere har forslag til måltid (som gir energi) før treninga, som ikke gir sting? Kan det være lurt å bare drikke noe? (Juice, energidrikk etc.)

Takk for svar. :)

Jeg får lettere sting hvis jeg løper kort tid etter å ha drukket..pleier ikke drikke siste timen før løpeøkt..mn drikker godt før og etter. Om du kun har en time så er det viktigste at det er noe lett fordøyelig. For min del fungerer det bra med et liiiite måltid som feks en halv porsjon havregrøt, 1-2 knekkebrød med peanøttsmør =>

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...