Gå til innhold

Nyxie

Medlemmer
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Pilates er jo en form for styrketrening, er det ikke? Jeg vet at det ikke er like effektivt som vanlig styrketrening, men jeg lurer på om det er mulig å bygge muskler med Pilates? Jeg vurderer å kombinere det og styrketrening, for det er pilates trening jeg liker best.
  2. Enkel og effektiv hjemmetrening - Fitnessbloggen Noen som har en mening om dette ferdig oppsatte hjemmetreningsprogrammet? Vet at et treningsstudio hadde vært bedre, men jeg foretrekker å trene hjemme. Er ute etter å legge på meg et par kilo, mest mulig muskler. Tror dere dette programmet kan hjelpe, eller burde jeg se etter noe annet?
  3. Hittil har jeg vært vandt med utholdenhetstrening ca 4-5 timer etter siste måltid, men i dag var jeg hjemme tidligere og fikk plass til et lite måltid før treningen. Jeg merket at jeg hadde mer energi og fikk bedre resultat. Så jeg tenker jeg må begynne å få i meg noe litt før treninga så jeg har mer overskudd. Problemet er at jeg egentlig bare har anledning til det ca 1 time før trening. Så da lurer jeg på om dere har forslag til måltid (som gir energi) før treninga, som ikke gir sting? Kan det være lurt å bare drikke noe? (Juice, energidrikk etc.) Takk for svar.
  4. Jeg er også interessert, kan jeg bli med?
  5. Noen som leser dette bladet? Jeg har veldig lyst til å sjekke det ut, men jeg finner det ikke noen steder. Jeg har prøvd narvesen, coop, joker, kiwi og rema 100. Nå begynner jeg å lure på om de i det hele tatt selger det i noen butikker?
  6. De ekstra kaloriene i sjokolade melk er jo et pluss for meg da. Skole og trening går liksom i ett de dagene jeg trener, så da har jeg problemer nok med å få i meg nok kcal. Hva om jeg kjøper noe som oboy eller noe? Det blir vel litt billigere.
  7. Aha, så da trenger jeg altså ikke stresse med når jeg bør få i meg maten. x)
  8. Takker for forslag. Krabbeklo; Men hva om man ønsker å bygge muskler da? Er det ikke sånn at musklene bygger seg opp og trenger næring rett etter trening eller noe?
  9. Så, jeg er veldig usikker på hva man egentlig bør få i seg rett etter trening. Jeg har hørt at sjokolademelk skal være ganske bra, så hittil har jeg kjøpt meg en YT etter treningen, men det kan bli litt dyrt for en fattig student. Så jeg lurer da på om det finnes noe annet litt billigere som er bra å innta etter trening?
  10. Nyxie

    Tabata?

    Er ikke så mye muskler på denne kroppen da, hehe. Har vurdert å gå til noen med kompetanse og be om hjelp, men jeg tenkte jeg skulle prøve meg litt frem først og se hvordan det går.
  11. Nyxie

    Tabata?

    Får droppe tabata da. Men er en utholdenhets økt på treningsstudio i uka ok? Er veldig glad i å trene utholdenhet, og vil helst ikke kutte det helt ut.
  12. Nyxie

    Tabata?

    Målet er å gå opp i vekt, mest mulig i muskler og minst mulig fett. Jeg er 163cm og veier 43kg. Prøver å ligge rundt 1800-2000kcal om dagen.
  13. Nyxie

    Tabata?

    Jeg er litt usikker på om jeg skal legge det til programmet i tillegg til all den andre treninga. Jeg prøver å øke muskelmassen, og jeg har liksom allerede en utholdenhets økt, så jeg vet ikke hvor lurt det er. Hører mye om at man burde kutte ned på utholdenhetstreningen når man skal bygge muskler?
  14. Nyxie

    Tabata?

    Ikke sant? Men siden du har testet det, var det god trening?
  15. Nyxie

    Tabata?

    4 minutter med tabata like effektivt som 30 minutter løping - Fitnessbloggen Leste denne artikkelen, og ville bare sjekke om jeg forstår dette rett. Skal man altså for eksempel utføre burpees i 20 sek, hvile i 10 sek og repetere dette til det har gått 4 min? Har litt problemer med å tro at dette er like effektivt som 30 minutter på tredemølla. Tenkte jeg skulle sjekke om jeg hadde missforstått eller noe.
×
×
  • Opprett ny...