Gå til innhold

Athletic Fitness & Fitness


Rubenevo

Anbefalte innlegg

Er gutt, og skal ha ca 2700 til 3000 kcal om dagen.

Vet at jeg sikter litt høyt, men med tanke på fremgang jeg har hatt i det siste så har jeg lyst til å prøve et nytt program. Som feks et AF program hvis det er mulig.

Målet er kanskje ikke å stille i AF, men å få kroppen til det

AF-atleter trener ganske typisk likt byggere, kanskje med litt mer fokus på styrkeøkning enn bare max muskelvekst hele tiden.

De er "vanlige" folk som trener hardt og spiser bra. Og har gjort dette over tid.

Programmene du allerede har fått listet opp er veldig fine program som har en fin blanding av fokus på styrkeøkning og muskelvekst :)

Har trent en del med A_Ladsten, som er i norgestoppen i AF. Han er sterk og eksplosiv, trener baseøvelser og spiser bra. Er bare å hive seg igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt for mange som begynner å 'trene for å stille', som jeg mener er feil fokus i en begynnende fase. Ja, det er viktig med langsiktige mål, men det virker som at for mange er det det eneste som går i hodet deres. Ha det i bakhodet, men lag deg små delmål istedet og fokuser på dem først og fremst. For min egen del ble ikke tanken om AF lufta før godt over 3års styrketrening med bakgrunn i andre idretter tidligere. I forhold til program er det ingenting som heter 'AF-program'. Programmene vi kjører er nok rimelig like alle andres, bare vi fokuserer ekstra på øvelsene i AF.

Så, kos deg med treningen, trening skal være gøy! Tren baseøvelser og spis mye og bra! Vil du bli sterk i pullups og dips? Så ta dem med i programmet ditt. Dette kan ikke bli sagt ofte nok, men vær tålmodig!! Kjør på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange som begynner å 'trene for å stille', som jeg mener er feil fokus i en begynnende fase. Ja, det er viktig med langsiktige mål, men det virker som at for mange er det det eneste som går i hodet deres. Ha det i bakhodet, men lag deg små delmål istedet og fokuser på dem først og fremst. For min egen del ble ikke tanken om AF lufta før godt over 3års styrketrening med bakgrunn i andre idretter tidligere. I forhold til program er det ingenting som heter 'AF-program'. Programmene vi kjører er nok rimelig like alle andres, bare vi fokuserer ekstra på øvelsene i AF.

Så, kos deg med treningen, trening skal være gøy! Tren baseøvelser og spis mye og bra! Vil du bli sterk i pullups og dips? Så ta dem med i programmet ditt. Dette kan ikke bli sagt ofte nok, men vær tålmodig!! Kjør på! :)

Ok, tusen takk for svar! :D

da skal jeg gjøre dette fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...