Kråkebålla Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg tenkte jeg skulle lage en tråd med innholdet i handleposen. Noen ganger kan man bli litt matlei og storinnkjøpene kan bli kjedelige.. Så da kan vi vel hjelpe hverandre med å få inn litt mer kreativitet når det trengs.. Og ellers bare se hva som blir kjøpt ;p Her er dagenshandleposer tømt, og har en mnd med masse digg mat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Her er dagenshandleposer tømt, og har en mnd med masse digg mat.. 1 mnd? Det dær kunne ha forsvunnet på 3 dager for min del ass :S daek og Olaf G. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebålla Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Har nesten 1 kilo med kyllingfilèt også, men den lå i kjøleskapet.. Pluss ris og grønnsaker da. Det har jeg så mye av at det trengs ikke kjøpes på lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synan Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 "Et par" bidrag her også Vis oss din handlepose! [bilder] | Fitnessbloggen Forum Asta 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebålla Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.